Indicatori minimali, respectiv indicatori de performanţă - elemente fizice/capacităţi fizice care să
indice atingerea ţintei obiectivului de investiţii - şi, după caz, calitativi, în conformitate cu standardele, normativele şi reglementările tehnice în vigoare:
In conformitate cu ridicările topografice şi tema de proiectare, lungimea totală a drumurilor ce vor fi modernizate este de 5005,00 m şi este formată din 8 de străz...
Indicatori minimali, respectiv indicatori de performanţă - elemente fizice/capacităţi fizice care să
indice atingerea ţintei obiectivului de investiţii - şi, după caz, calitativi, în conformitate cu standardele, normativele şi reglementările tehnice în vigoare:
In conformitate cu ridicările topografice şi tema de proiectare, lungimea totală a drumurilor ce vor fi modernizate este de 5005,00 m şi este formată din 8 de străzi în localitatea Pesac:
• strada DS21 L=838,00 m;
• strada DS22 L=643,00 m;
• strada DS24 L=643,00 m;
• strada DS30 L=768,00 m;
• strada DS31 L=655,00 m;
• strada DS37 L=403,00 m;
• strada DS39 L=383,00 m;
• strada DS40 L=672,00 m;
Profilul transversal conform PTT1
- Parte carosabilă de 5,50 m cu acostamente piatră spartă de 0,75 de m.
- Pantă transversală străzilor 2,50%
- Pantă transversală acostamente 4,00%
- Se aplică: - Strada DS 21 L= 838,00 m
- Strada DS 30 L= 768,00 m
- Strada DS 31 L= 655,00 m
- Strada DS 37 L= 403,00 m
Ltotal = 2664,00 m
Structura rutieră conform PTT1
- 30 cm strat inferior de fundaţie din balast;
- 20 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă;
- 6 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16 rul 50/70;
Profilul transversal conform PTT2
- Parte carosabilă de 4,00 m cu acostamente piatră spartă de 0,50 de m.
- Panta transversală străzilor 2,50%
- Pantă transversală acostamente 4,00%
- Se aplică :
- Strada DS 39 L=383,00 m
- Strada DS 40 L=672,00 m
Ltotal= 1055,00 m
Structura rutieră conform PTT2
- 30 cm strat inferior de fundaţie din balast;
- 20 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă;
- 6 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16 rul 50/70;
Profilul transversal conform PTT3.PTT4
- Parte carosabilă de 2,75 m cu acostamente piatră spartă de 0,375 de m.
- Panta transversală străzilor 2,50%
- Pantă transversală acostamente 4,00%
Se aplică :
- Strada DS 22 L= 643,00 m
- Strada DS 24 L= 643,00 m
Lt»tai= 1286,00 m
Structura rutieră conform P7T3rPTT4
- 30 cm strat inferior de fundaţie din balast;
- 20 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă;
- 6 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16 rul 50/70;
Lucrările presupun executarea următoarelor etape mai importante:
- stabilirea traseelor în plan, funcţie de situaţia existentă în teren;
- realizarea săpăturii structurii rutiere şi transportul molozului;
- executarea stratului de fundaţie din balast cu grosimea de 30 cm după compactare;
- executarea stratului de bază din piatră spartă cu grosimea de 20 după compactare;
- curăţarea şi amorsarea suprafeţei în vederea aşternerii stratului de uzură;
- realizarea stratului de uzură din beton asfaltic BA16 în grosime de 6 cm;
- realizarea acostamentelor din piatră spartă;
- realizarea lucrărilor de semnalizare rutieră verticală şi orizontală prin amplasarea de indicatoare de circulaţie şi realizarea de marcaje rutiere.
Lucrările proiectate nu modifică situaţia existentă a microclimatului, apelor de suprafaţă, vegetaţiei şi peisajului.
Se poate aprecia că, luate în ansamblu, lucrările proiectate nu introduc efecte negative faţă de situaţia actuală, ci au în general un efect pozitiv şi benefic.
Conform evaluarilor din Proiectul Tehnic, valoarea estimata a contractului Modernizare drumuri de interes local în Comuna Pesac, Judeţul Timiş este de:
Valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): 8.874.945,40 lei fara TVA
Din care valoarea estimata la executia lucrarii: 8.829.317,72 lei fara TVA
Valoarea estimata pentru organizarea de santier: 45.627,68 lei fara TVA