În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie lucrări în cadrul proiectului "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI STRĂZI ÎN COMUNA CIZER (SATUL CIZER), JUDETUL SĂLAJ - LUCRĂRI SUPLIMENTARE".
Valoarea estimata totala este de 1.033.873,49 lei la care se adauga TVA 19%, astfel:
Cap. 4.1 Constructii şi instalatii 1.033.873,49 lei la care se adauga TVA 19%
...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie lucrări în cadrul proiectului "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI STRĂZI ÎN COMUNA CIZER (SATUL CIZER), JUDETUL SĂLAJ - LUCRĂRI SUPLIMENTARE".
Valoarea estimata totala este de 1.033.873,49 lei la care se adauga TVA 19%, astfel:
Cap. 4.1 Constructii şi instalatii 1.033.873,49 lei la care se adauga TVA 19%
La momentul actual, amplasamentul lucrărilor care fac obiectul contractului este predat către antreprenorul care realizează lucrările aferente proiectului "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI STRĂZI ÎN COMUNA CIZER (SATUL CIZER), JUDETUL SĂLAJ".
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016.
Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 61 luni formata din 1 luni perioada de executie si 60 luni perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare de la fata receptiei la terminarea lucrarilor.
Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).