Feedback
I.D.: 70103935

Execuţie de lucrări pentru rest de executat si lucrari suplimentare in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VOIVODENI, COMUNA DRAGU, IN LUNGIME DE 1640 M"

Data publicarii
13.06.22 Exista 82.530 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233142-6 45221111-3
Termenul limita pentru depunere:
01.07.22
Pretul estimativ:
152.390,00 RON - 152.390,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1150114.pdf
  2. 02. Contract de lucrari_suplimentare_Dragu 2.doc
  3. 03. Formulare_lucrari _suplimentare_Dragu 1.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia avand ca obiect: Execuţie de lucrări pentru rest de executat si lucrari suplimentare in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VOIVODENI, COMUNA DRAGU, IN LUNGIME DE 1640 M". Valoare estimata: 152.390 lei fara TVA (Cap. 4.1). Scopul urmarit prin initierea procedurii de atri...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia avand ca obiect: Execuţie de lucrări pentru rest de executat si lucrari suplimentare in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VOIVODENI, COMUNA DRAGU, IN LUNGIME DE 1640 M". Valoare estimata: 152.390 lei fara TVA (Cap. 4.1). Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire este semnarea unui contract de executie lucrari in vederea executarii unor lucrari rest de executat si lucrari suplimentare dupa cum urmeaza: 1. REST DE EXECUTAT-Construire podet in localitatea Voievodeni, pe strada Dosu; 2. Zid de sprijin: Se vor executa doua ziduri de sprijin. AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de actualizarea contractului; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016. Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 2 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 36 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 3 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executia de lucrari a proiectului "MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DE DRUM IN COMUNA LOZNA, JUDETUL SALAJ - rest de executat" 09.06.23
Executia de lucrari a proiectului "MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DE DRUM IN COMUNA LOZNA, JUDETUL SALAJ - rest de executat" 09.06.23
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 28.01.22
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 10.12.21
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 10.12.21
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 11.03.22
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 28.01.22
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 53 DRAGU – ADALIN KM 0+000 – 4+000, COMUNA DRAGU, JUDETUL SALAJ" - CONSOLIDARE SECTOR DE DRUM AFECTAT DE ALUNECARI DE TEREN" 21.05.21
Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.07.22
Executia de lucrari in cadrul proiectului "MODERNIZAREA REŢELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA HOROATU CRASNEI, JUDEŢUL SĂLAJ - lucrari suplimentare" 19.05.23