Lucrările care fac obiectul prezentei documentaţii sunt amplasate în comuna Mănăstirea Caşin, judeţul Bacău.
Traversarea râului Caşin în zona "Moara" se va realiza cu un pod având suprastructura constituita din grinzi metalice şi podină din lemn, având cinci deschideri de circa 10,4m cu o lungime totala de 52,00m. Lungimea totala a podului este de 52,90 m, iar lungimea suprastructurii podului de52,00 m. Schema statica a sup...
Lucrările care fac obiectul prezentei documentaţii sunt amplasate în comuna Mănăstirea Caşin, judeţul Bacău.
Traversarea râului Caşin în zona "Moara" se va realiza cu un pod având suprastructura constituita din grinzi metalice şi podină din lemn, având cinci deschideri de circa 10,4m cu o lungime totala de 52,00m. Lungimea totala a podului este de 52,90 m, iar lungimea suprastructurii podului de52,00 m. Schema statica a suprastructurii este reprezentata de grinzi simplu rezemate (grinzi metalice HEB 400). Lăţimea totala a podului este de 4,50 m din care partea carosabila are 3,00 m, iar trotuarele de cate 0,75 m. Infrastructura este alcătuită din două culee masive cu elevaţii şi banchete de beton şi patru pile lamelare cu elevaţiile din beton, fundate direct.
Soluţia eficientă de reabilitare a podului consta în refacerea integrală a suprastructurii constituită dintr-o structura de rezistenţă uşoară, cu o înălţime de construcţie redusă în condiţiile de a asigura spaţiul minim sub pod la debite maxime şi racordarea la drumul local existent. Racordarea cu terasamentele se face prin intermediul a trei aripi de beton. Rampele au o lăţime de 4,50 m a părţii carosabile cu doua acostamente de 0,50m m fiecare şi au calea realizată din pământ diferit.
Aceste lucrări presupun următoarele elemente:
1. Amenajarea terenului: Demontarea suprastructurii podului vechi din lemn; Demolare culee C2 şi aripi mal stâng;
2. Lucrări la nivelul infrastructurii podului: Refacere culee C2 şi aripi mal stâng; Cămăşuire + supraînălţare aripă şi culee C1 existentă mal drept; Refacere aripă dreapta amonte la culee C1 mal drept; Cămăşuire şi supraînălţare pile existente;
3. Lucrări la nivelul suprastructurii podului: Refacere suprastructură pod din grinzi metalice HEB 400;
4. Lucrări la nivelul rampelor de acces: Refacere rampe de acces pe pod – umpluturi din materiale locale rezultate din corecţia de albie; Refacere sistem rutier pe lungimea de 150m;
5. Lucrări de apărare consolidare: Gabioane din piatră brută;
6. Lucrări în afara amprizei podului: Corecţie de albie, L=170 m.
Valoarea estimată a contractului este de 637.331,00 lei fără TVA şi se compune din:
a) cheltuieli pentru investiţia de bază = 611.349,00 lei
b) organizarea de şantier = 25.982,00 lei
TOTAL = 637.331,00 lei fără TVA
Cota de diverse şi neprevăzute = 64.635,00 lei
Durata contractului este de 12 luni, iar durata de executie a lucrarilor este de 9 luni (nu se ia in calcul perioada anotimpului rece).