În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie lucrări în cadrul proiectului “ EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA CIZER, COMUNA CIZER, JUDETUL SALAJ".
Valoarea estimata totala este de 730.340,02 lei la care se adauga TVA 19%, astfel:
2.3 Alimentare cu energie electrica 2.266,00 lei la care se adauga TVA 19%
4.1 Constructii si instala...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie lucrări în cadrul proiectului “ EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA CIZER, COMUNA CIZER, JUDETUL SALAJ".
Valoarea estimata totala este de 730.340,02 lei la care se adauga TVA 19%, astfel:
2.3 Alimentare cu energie electrica 2.266,00 lei la care se adauga TVA 19%
4.1 Constructii si instalatii 720.234,05 lei la care se adauga TVA 19%
5.1.2 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 7.839,97 lei la care se adauga TVA 19%
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente
independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre
personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de
cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea
proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea
contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016.
Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 12 de luni si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 60 de luni de la fata receptiei la terminarea lucrarilor.
Nota: Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).