Contractul are ca obiect execuţia de lucrări pentru “Construire terminal transport public in cadrul proiectului “Reducerea emisiilor de carbon in orasul Oravita bazata pe investitii destinate imbunatatirii mobilitatii locuitorilor orasului Oravita".
Se propune realizarea construcţiei principale – terminal de transport public, pornind de la proiectul faza S.F. În conformitate cu acesta, se propune o construcţie nouă care va ...
Contractul are ca obiect execuţia de lucrări pentru “Construire terminal transport public in cadrul proiectului “Reducerea emisiilor de carbon in orasul Oravita bazata pe investitii destinate imbunatatirii mobilitatii locuitorilor orasului Oravita".
Se propune realizarea construcţiei principale – terminal de transport public, pornind de la proiectul faza S.F. În conformitate cu acesta, se propune o construcţie nouă care va integra toate funcţiunile necesare şi va acoperi necesarul de spaţii alocate acestei funcţiuni.
Conceptul general al noii constructii a fost generat de o serie de factori importanti:
- caracterul estetic si arhitectural al zonei Oravita, precum si cel definitor pentru functiunea propusa – primordial functional, de inspiratie industriala;
- forma neregulata in plan a sitului nu a modificat conceptul de baza – un volum clar, simplu, rectangular, adaptat fizic si conceptual functiunii;
- diferenta intre cota terenului si cota drumului de acces, precum si fata de zona mai coborata a parcelei, pe care se afla alte constructii apartinand orasului Oravita a dus la amplasarea constructiei spre spatele parcelei, permitand realizarea unei platforme generoase de manevra in zona din fata;
- accesele pe parcela se fac dinspre latura estica a parcelei, din str. Closca;
Terminalul propriu-zis, va fi impartit in trei zone principale: un garaj pentru autobuze hibrid, o zona socio-administrativa, in care se vor amplasa birourile, vestiarele, si o zona a spatiilor tehnice necesare bunei functionari a terminalului.
La acestea se va adauga o spalatorie exterioara si o platforma de manevra.
Constructia va avea regimul de inaltime parter si o inaltime maxima de cca. 6.60 m (de la cota circulatiilor carosabile, 6.40 m de la cota +/- 0.00, stabilita in cote absolute ca fiind cca. 198.35).