Obiectivul principal al contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul ,, Construire de locuinţe pentru tineri în oraşul Breaza ,, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare. Construcţia va fi compusă din 2 module conform proiectului tip pus la dispoziţie de MDLPA şi va avea următoarele caracteristici tehnice: Regim de înălţime - St+P+1E+M, număr de unităţi locative =12, suprafaţă constr...
Obiectivul principal al contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul ,, Construire de locuinţe pentru tineri în oraşul Breaza ,, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare. Construcţia va fi compusă din 2 module conform proiectului tip pus la dispoziţie de MDLPA şi va avea următoarele caracteristici tehnice: Regim de înălţime - St+P+1E+M, număr de unităţi locative =12, suprafaţă construită desfăşurată 1092, 90mp, Înălţime maximă =10,9 m. Valoarea estimată a lucrărilor este de 7.405.675,41 lei fără TVA, compusă din :
-Cap 1- Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului= 156.662,94 lei fără TVA
- Cap 2- Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului= 114.336,51 lei fără TVA
-Cap 4 -Cheltuieli pentru investiţia de bază= 7.124.495,45 lei fără TVA
- Cap 5 -Alte cheltuieli = Subcap 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 10.180,51 lei fără TVA.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare,
termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.