Prin Execuţia lucrărilor de constructie in cadrul proiectului "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 53 DRAGU – ADALIN KM 0+000 – 4+000, COMUNA DRAGU, JUDETUL SALAJ" - CONSOLIDARE SECTOR DE DRUM AFECTAT DE ALUNECARI DE TEREN" se vor executa lucrari suplimentare de interventia urgenta pentru punerea în siguranţă a zonelor afectate de alunecări de teren si lucrari de stabilizare şi protejare a unor zone ale versanţilor pentru a protej...
Prin Execuţia lucrărilor de constructie in cadrul proiectului "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 53 DRAGU – ADALIN KM 0+000 – 4+000, COMUNA DRAGU, JUDETUL SALAJ" - CONSOLIDARE SECTOR DE DRUM AFECTAT DE ALUNECARI DE TEREN" se vor executa lucrari suplimentare de interventia urgenta pentru punerea în siguranţă a zonelor afectate de alunecări de teren si lucrari de stabilizare şi protejare a unor zone ale versanţilor pentru a proteja drumul pe DC 53 in cadrul proiectului "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 53 DRAGU – ADALIN KM 0+000 – 4+000, COMUNA DRAGU, JUDETUL SALAJ", avand urmatoarele caracteristici tehnice si parametrii:
Sectorul 1: intre km 3+125 si km 3+165:
Lucrările de consolidare a drumului vor consta în executarea unei lucrări de sprijin de acostament, de tipul unui zid de sprijin de greutate din beton C25/30. Acesta va fi prevăzut cu o placa de descărcare de 2.00m lăţime situata la adancimea de 2.40m fata de coronamentul zidului de sprijin. Lucrarea de consolidare se va executa de la km 3+135 si pana la km 3+155. Zidul de sprijin se va executa in tronsoane de 5.00m lungime.
Intre km 3+125 - km 3+135 si km 3+155 - km 3+165 se va executa o fundaţie adancita de parapet de 2.85m lăţime si 2.90m inaltime. Zidul de sprijin se va executa in tronsoane de 5.00m lungime.
Se va reface sântul pereat cu beton intre km 3+112 - km 3+178.
Dispunerea de parapeti de siguranţă N2 pe coronamentul lucrării de sprijin conform AND 593/2012.
Soluţia pentru refacerea structurii rutiere pe toata latimea carosabilului de la km3+122.5 si pana la km3+167.5 este: 4cm BA16 rul 50/70; 6cm BA 22.4 leg 50/70; 18cm strat de baza din piatra sparta impanata; 40cm strat de fundaţie din balast.
Refaceara santului din beton pereat amonte intre km 3+112 - km 3+178;
înlocuirea indicatoarelor rutiere deteriorate si suplimentarea cu altele noi acelor ce
lipsesc.
Refaceara accesului la propietate pe partea dreapta de la km 3+140 Se va curata si reprofila albia paraului intre km 3+120 si km 3+170.
Sectorul 2: intre km 3+640 si km 3+675
Lucrările de consolidare a drumului vor consta în executarea unei lucrări de sprijin de acostament, de tipul unei fundaţii adâncite de parapet din beton armat C25/30. Lucrarea de consolidare se va executa de la km 3+640 si pana la km 3+675. Zidul de sprijin se va executa in tronsoane de 5.00m lungime.
Dispunerea de parapeţi de siguranţă N2 pe coronamentul lucrării de sprijin conform AND 593/2012.
Soluţia pentru refacerea structurii rutiere pe banda stanga carosabilului de la km3+637 si pana la km3+678 este: 4cm BA16 rul 50/70; 6cm BA 22.4 leg 50/70; 18cm strat de baza din piatra sparta impanata; 40cm strat de fundaţie din balast.
Înlocuirea indicatoarelor rutiere deteriorate si suplimentarea cu altele noi acelor ce lipsesc.
Se va curata si reprofila albia paraului intre km 3+630 si km 3+680.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe pe specialitate, plaşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 36 de luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.