In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, pentru realizarea retelei de canalizare a apelor uzate menajere din localitatile Ip si Zauan in lungime totala de 22.424,00 ml in cadrul proiectului «CANALIZARE MENAJERĂ ŞI STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ».
Valoarea estimata totala pentru executie de lucrari este 10.836.404,78 lei fa...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, pentru realizarea retelei de canalizare a apelor uzate menajere din localitatile Ip si Zauan in lungime totala de 22.424,00 ml in cadrul proiectului «CANALIZARE MENAJERĂ ŞI STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ».
Valoarea estimata totala pentru executie de lucrari este 10.836.404,78 lei fara TVA, din care: Amenajarea terenului: 35.236,00 lei fara TVA; Constructii şi instalatii: 8.369.477,82 lei fara TVA; Montaj utilaj tehnologic: 108.670,51 lei fara TVA; Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj - procurare: 2.173.410,23 lei fara TVA; Dotari statie de epurare: 13.201,00 lei fara TVA; Lucrari de constructii Organizare de santier: 125.542,17 lei fara TVA; Probe tehnologice si teste: 10.867,05 lei fara TVA;
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privirela urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de elaborare a acestuia fata de studiul de fezabilitate; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie a lucrarilor (adaptare la teren - context practic); modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea pragurilor valorice prevazute de Legea nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).