Feedback
I.D.: 84712234

Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «REŢELE DE CANALIZARE, BRANŞAMENTE ŞI RACORDURI ÎN COMUNA BUCIUMI, JUD. SĂLAJ

Data publicarii
17.07.23 Exista 67.780 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232400-6
Pretul estimativ:
16.167.178,45 RON - 16.167.178,45 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezentul contract are ca obiect execuţia de lucrări de canalizare menajeră din comuna Buciumi, constând în construirea unei reţele de canalizare pe o lungime totala de 17,158 km: a) Branşamente de apă potabilă: 553 buc. cămine de branşament, 36 buc. conducte de branşament PEHD PN10 DN 25 mm b) Reţele de canalizare gravitaţională menajeră PVC SN8 DN 200-250 mm, PEHD PN10 DN c) 200-250 mm; d) Racorduri canal: 574 buc. cămine...
Prezentul contract are ca obiect execuţia de lucrări de canalizare menajeră din comuna Buciumi, constând în construirea unei reţele de canalizare pe o lungime totala de 17,158 km: a) Branşamente de apă potabilă: 553 buc. cămine de branşament, 36 buc. conducte de branşament PEHD PN10 DN 25 mm b) Reţele de canalizare gravitaţională menajeră PVC SN8 DN 200-250 mm, PEHD PN10 DN c) 200-250 mm; d) Racorduri canal: 574 buc. cămine de racord, 574 buc. conducte de racord PVC SN8 DN 160 mm e) Staţii de pompare a apelor uzate menajeră cu conductele de refulare aferente: buc. staţii de pompare ; conducte de refulare PEHD PN10 DN 90-160 mm f) Alimentare cu energie electrică a staţiilor de pompare ape uzate Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 24P/2022 ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Caietul de sarcini. Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include: - achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; - forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; - transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; - orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; - orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; - întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; - pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b) Planul calităţii pentru execuţie; c) Planul de control al calităţii; d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor - Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 73 de luni ( 1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrarilor) + 12 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie. Detalii suplimentare se gasesc in caietul de sarcini cu Proiectul tehnic de executie nr. 24P/2022 si in listele cuprinzand cantitatile de lucrari ce fac parte din documnetatia de atribuire Executia lucrarilor de instalatii electrice si a lucrarilor de alimentare cu energie electrica, de racordare la reţeaua electrica a staţiilor de pompare se va face, in mod obligatoriu, de către firme autorizate ANRE conform Ordinului Presedinelui ANRE nr. 134/2021 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiectează, execută şi verifică instalaţii electrice si cu personal de specialitate si autorizat in conformitate cu Ordinul ANRE nr. 99/2021 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor în domeniul instalaţiilor electrice, respectiv a verificatorilor de proiecte şi a experţilor tehnici de calitate şi extrajudiciari în domeniul instalaţiilor electrice tehnologice
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu