In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor privind construirea executarea lucrarilor de canalizare menajeră si racorduri de canalizare din SURDUC, constand in construirea unei reţele de canalizare pe o lungime totala de 15,447 km, 4 statii de pompare a apelor uzate, 522 racorduri de canalizare, o statie de epu...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor privind construirea executarea lucrarilor de canalizare menajeră si racorduri de canalizare din SURDUC, constand in construirea unei reţele de canalizare pe o lungime totala de 15,447 km, 4 statii de pompare a apelor uzate, 522 racorduri de canalizare, o statie de epurare monobloc mecano-biologica si bransamente electrice la statiile de pompare si la statia de epurare, conform proiectului tehnic de executie intocmit de S.C. PROIECTARE CONSULTANTA INSTALATII S.R.L.pentru obiectivul de investitie "INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE SI RACORDURI DE CANALIZARE IN LOCALITATILE SURDUC, TIHAU, CRISTOLTEL, COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ".Valoarea estimata a achizitiei este de 18.329.785,66 lei fara TVA, compusa din:
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 63.600,00 lei fara TVA;
Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 14.395.856,32 lei fara TVA;
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 462.959,34 lei fara TVA;
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 3.337.370,00 lei fara TVA;
Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier : 50.000,00 lei fara TVA.
Cap. 5.1.2 Lucrari conexe organizarii santierului: 20.000,00 lei fara TVA
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea lacontextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus.
Durata de execuţie a lucrărilor este de 24 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de minim 60 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.
Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).