Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executarii lucrarilor de constructii si instalatii in vederea construirii unei capele mortuare in localitatea Tusa, comuna Sag.
Obiectivul de investitii « CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA TUSA,COMUNA SAG, JUDETUL SALAJ » este finantat prin PROGRAMUL N...
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executarii lucrarilor de constructii si instalatii in vederea construirii unei capele mortuare in localitatea Tusa, comuna Sag.
Obiectivul de investitii « CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA TUSA,COMUNA SAG, JUDETUL SALAJ » este finantat prin PROGRAMUL NAŢIONAL DE DEZVOLTARE RURALĂ 2014 – 2020, Program finanţat de Uniunea Europeană şi Guvernul României prin FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALĂ EUROPA INVESTEŞTE ÎN ZONELE RURALE, prin intermediul AFIR, iar realizarea acestui obiectiv de investitii reprezintă o prioritate pentru Comuna Sag.
Obiectivul investiţiei il constituie necesitatea asigurarii unui spatiu destinat pastrarii trupului neinsufletit al persoanei care a decedat, de la deces pana la inhumare.
Benefiicile acestui obiectiv asigura:
- satisfacerea unor nevoi/ cerinte ale comunitatii in ceea ce priveste asigurarea normelor igienico-sanitare impuse in astfel de situatii;
- asigurarea unui confort pentru rudele celor care au decedat prin faptul ca persoanele decedate nu mai sint pastrate in locuintele proprii;
- asigurarea in bune conditii a activitatilor specifice inhumarii indiferent de conditia sociala a apartinatorilor si indiferent de conditiile meteorologice;
Principalii beneficiari ai investitiei sunt locuitorii comunei Sag.
Aşadar, beneficiile investiţiei vor fi cele de natură sociala si economica,
beneficii pentru sănătate precum şi o calitate mai ridicată a serviciilor si nevoilor comunitare.
Valoarea estimata totala este 1247554,11 lei fara TVA, din care:
- Cap. 1.3 Cheltuioeli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 56388,71 lei fara TVA;
-Cap. 2.1 Retele exterioare (apa, canal, energie, bransamente): 52203,76 lei fara TVA
- Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 1126655,17 lei fara TVA ;
- Cap.4.2. Montaj utilaj tehnologic: 2306,47 lei fara TVA;
- Cap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 10000 lei fara TVA.
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctractului - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, pandemiile, epidemiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea
/suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificări intervenite ca urmare a ajustării preţului contractului; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus, dar fara sa se aduca atingere art. 221 din Legea 98/2016.
De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la
cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilo