Feedback
I.D.: 95355683

Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «AMENAJARE INTERSECŢIE DRUM COMUNAL DC48 CU DRUMUL JUDEŢEAN DJ110D ŞI ASFALTARE DC48A-VAD L=500 ML, LOCALITATEA POIANA ONŢII, COMUNA CRISTOLŢ»

Data publicarii
03.04.24 Exista 60.746 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
19.04.24
Pretul estimativ:
952.462,41 RON - 952.462,41 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1208642.pdf
  2. 2.Caiet de sarcini s.pdf
  3. 4.Formulare_lucrari _drum.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie achizitionarea contractului de Execuţie pod în cadrul proiectului "AMENAJARE INTERSECŢIE DRUM COMUNAL DC48 CU DRUMUL JUDEŢEAN DJ110D ŞI ASFALTARE DC48A-VAD L=500 ML, LOCALITATEA POIANA ONŢII, COMUNA CRISTOLŢ" Valoarea estimata totala este 952.462,41 lei fara TVA, determinată astfel: 4.1 Construcţii şi instalaţii 952.462,41 lei fără TVA AC isi rezerva dreptul de a ...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie achizitionarea contractului de Execuţie pod în cadrul proiectului "AMENAJARE INTERSECŢIE DRUM COMUNAL DC48 CU DRUMUL JUDEŢEAN DJ110D ŞI ASFALTARE DC48A-VAD L=500 ML, LOCALITATEA POIANA ONŢII, COMUNA CRISTOLŢ" Valoarea estimata totala este 952.462,41 lei fara TVA, determinată astfel: 4.1 Construcţii şi instalaţii 952.462,41 lei fără TVA AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctractului - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare care duc la nealocarea sumelor necesare executie lucrărilor; modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de actualizarea pret a contractului;modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016. Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 24 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 60 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatoriieconomici, cu 5 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 8 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.07.22
Execuţie lucrări de construire capela în cadrul obiectivului de investiţii «CONSTRUIRE CAPELĂ MORTUARĂ ÎN LOCALITATEA SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.05.23
Executia de lucrari in cadrul proiectului "MODERNIZAREA REŢELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA HOROATU CRASNEI, JUDEŢUL SĂLAJ - lucrari suplimentare" 19.05.23
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «EXTINDEREA REŢELELOR DE CANALIZARE MENAJERĂ ŞI RACORDURI LA CONSUMATORI ÎN LOC SÂG, FIZEŞ, MAL, TUSA DIN COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ» 12.02.24
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA BOBOTA, JUDETUL SALAJ" 04.08.23
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC 70B SI DC 70C IN COMUNA BUCIUMI, JUDETUL SALAJ" 15.03.23
MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA CUZAPLAC, JUDETUL SALAJ 26.04.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "EXTINDERE, COMPARTIMENTARE SI REFATADIZARE CAMIN CULTURAL" situat in localitatea Hurez, Comuna Horoatu Crasnei, nr. 110, judetul Salaj 05.01.23