Contractul are că obiect Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «AMENAJARE INTERSECŢIE DRUM COMUNAL DC48 CU DRUMUL JUDEŢEAN DJ110D ŞI ASFALTARE DC48A-VAD L=500 ML, LOCALITATEA POIANA ONŢII, COMUNA CRISTOLŢ» cu următoarele caracteristici:
Drum, L=500 m
latime platforma drum 5,0 m
latime parte carosabila 4,0 m
latime acostamente 2 x 0,5 m
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: păr...
Contractul are că obiect Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «AMENAJARE INTERSECŢIE DRUM COMUNAL DC48 CU DRUMUL JUDEŢEAN DJ110D ŞI ASFALTARE DC48A-VAD L=500 ML, LOCALITATEA POIANA ONŢII, COMUNA CRISTOLŢ» cu următoarele caracteristici:
Drum, L=500 m
latime platforma drum 5,0 m
latime parte carosabila 4,0 m
latime acostamente 2 x 0,5 m
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor si instalatiilor, in special instalatii electrice;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe pe specialitate, plaşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Termenul de executie al lucrarilor este de 24 luni de la data ordinului administrativ de invepere al lucrarilor, astfel: 50% din valoarea lucrărilor se vor realiza in anul 2024 (fiind cuprinsă suma aferentă în bugetul local al Comunei Cristolt pentru anul 2024) şi 50% in valoarea lucrărilor se vor realiza in anul 2025 (urmand a fi cuprinsă suma aferentă în bugetul local al Comunei Cristolt pentru anul 2025)
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 60 de luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.