Strada BISERICII/ Selari( DC 34)
Traseul investigat îşi desfăşoară traseul perpendicular pe Strada Şelari (DC 34) până în dreptul bisericii, având lungimea de 268 m.
Comuna Valea Mare Pravaţ este amplasată în judeţul Argeş. Comuna este situată pe vechiul drum comercial al tării, care leagă Braşovul de Câmpulung - străvechea reşedinţă domnească.
Şe găseşte în nordul judeţului Argeş şi a fost multă vreme suburbana oraşului Câ...
Strada BISERICII/ Selari( DC 34)
Traseul investigat îşi desfăşoară traseul perpendicular pe Strada Şelari (DC 34) până în dreptul bisericii, având lungimea de 268 m.
Comuna Valea Mare Pravaţ este amplasată în judeţul Argeş. Comuna este situată pe vechiul drum comercial al tării, care leagă Braşovul de Câmpulung - străvechea reşedinţă domnească.
Şe găseşte în nordul judeţului Argeş şi a fost multă vreme suburbana oraşului Câmpulung. Faţă de centrul oraşului Câmpulung, se află la o distanţă de 7 km, iar faţă de Municipiul Piteşti, reşedinţa judeţului Argeş, se află la 62 km. Are o suprafaţă de 61 km pătraţi.
Pe strada Bisericii Selari pe tronsonul investigat se vor executa acostamente betonate şi rigole carosabile prefabricate cu lăţimea de 0.65 m.
Acostamentul se va executa din beton de ciment clasa C30/37 (clase expunere XC4, XF1, XF2) de 15 cm grosime pe substrat de 5cm nisip şi 20 cm balast.
În ceea ce priveşte soluţiile tehnice de realizare a structurii rutiere, acestea vor fi proiectate ţinând seama de situaţia reală de pe teren, obţinută prin măsurători topografice de detaliu şi de rezultatele relevante ale studiului geotehnic.
Straturile structurii rutiere se recomandă a se calcula în funcţie de traficul estimat, condiţiile de exploatare climaterice şi hidrologice, respectiv de caracteristicile materialelor utilizate, verificându-se şi rezistenţa structurii rutiere la acţiunea fenomenului de îngheţ-dezgheţ.
Soluţiile de alcătuire a sistemelor rutiere vor fi în conformitate cu standardele şi normele româneşti şi europene şi vor asigura rezistenţa şi stabilitatea lucrărilor atât la sarcini statice cât şi la cele dinamice precum şi îmbunătăţirea caracteristicilor de suprafaţă prin:
• Sporirea stabilităţii la deformaţii permanente;
• Realizarea unui strat care poate rezista unor presiuni verticale, dar care trebuie tratat cu un liant care să lege pietrele între ele în scopul preluării acţiunilor tangenţiale, produse de vehicule.
De asemenea, se subliniază necesitatea ca beneficiarul să aibă în vedere obligativitatea realizării lucrărilor de întreţinere curente pe toată durata de exploatare a lucrării.
Soluţiile tehnice adoptate pentru realizarea lucrărilor de modernizare au în vedere utilizarea numai de materiale agrementate conform reglementărilor naţionale în vigoare, precum şi legislaţiei şi standardelor naţionale amortizate cu legislaţia U.E. Aceste materiale sunt în conformitate cu prevederile H.G. nr. 776/1997, ale Legii nr. 10/1995 privind obligativitatea utilizării de materiale agrementate pentru execuţia lucrărilor, ale Legii nr. 608-2004 privind evaluarea conformităţilor produselor şi Ordin M.T.C.T. nr 1558/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind atestarea conformităţilor produselor pentru construcţii.
Termenul limită de răspuns la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12.