Feedback
I.D.: 103159945

Execuţia lucrărilor pentru proiectul "CENTRU DE ZI PENTRU COPII AFLATI IN SITUATIE DE RISC DE SEPARARE DE PARINTI IN COMUNA BETHAUSEN, JUDETUL TIMIS "

Data publicarii
24.09.24
Coduri CPV
45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
10.10.24
Pretul estimativ:
1.597.327,93 RON - 1.597.327,93 RON
Documente participare:
  1. Clauze contractuale.docx
  2. Declaratie DNSH 1.docx
  3. Formulare.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie execuţia lucrărilor de renovare energetică la obiectivul de investiţii Execuţia lucrărilor pentru proiectul "CENTRU DE ZI PENTRU COPII AFLATI IN SITUATIE DE RISC DE SEPARARE DE PARINTI IN COMUNA BETHAUSEN, JUDETUL TIMIS " Lucrările se vor realiza în conformitate cu prevederile proiectului tehnic a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini pe specialităţi, întocmite şi verificate ...
Obiectul contractului îl constituie execuţia lucrărilor de renovare energetică la obiectivul de investiţii Execuţia lucrărilor pentru proiectul "CENTRU DE ZI PENTRU COPII AFLATI IN SITUATIE DE RISC DE SEPARARE DE PARINTI IN COMUNA BETHAUSEN, JUDETUL TIMIS " Lucrările se vor realiza în conformitate cu prevederile proiectului tehnic a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini pe specialităţi, întocmite şi verificate în cadrul activităţii de proiectare, din cadrul prezentului contract, aprobate şi autorizate de către Achizitor, respectiv de către alte organisme de autorizare conform prevederilor legale. Valoarea totală estimată a contractului de lucrări este de 1.597.327,93 lei fară TVA Conform devizului general actualizat în urma elaborării proiectului tehnic, valoarea contractului de lucrări pe capitole de cheltuieli este următoarea: Nr.crt. Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli Valoare (fara TVA) lei TVA 19% lei Capitol 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 20.669,94 3.927,29 Capitol 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investitii 43.529,30 43.529,30 Capitol 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază 1.500.807,86 285.153,50 Capitol 5 Organizare de santier 32.320,83 6.140,96 TOTAL 1.597.327,93 303.492,31 Conform devizului general actualizat (faza PT) al obiectivului, la cap. 5.3 sunt menţionate Cheltuielile diverse şi neprevăzute în valoare de 103.365,00 lei fără TVA. În conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016, suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute nu se adaugă la valoarea estimată a contractului, ci reprezintă sume ce pot fi accesate, dacă va fi cazul, în conditiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare după încheierea contractului, cu modificarea prin act adiţional a prezentului contract de lucrări, şi cu încadrarea în procentul de diverse şi neprevăzute conform proiectului aprobat de 10 %, din devizul general (1.2, 1.3, 1.4, 2, 3.5.1, 3.5.2, 3.5.3, 3.5.4, 3.5.5, 3.5.6, 3.8.1, 3.8.2, 3.8.3, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6.). Numărul de zile înainte de termenul limită pentru primirea Ofertelor/Solicitărilor de participare până când operatorii economici pot solicita clarificări: 10 zile. Răspunsul consolidat al Autorităţii Contractante la solicitările de clarificări primite de la Operatorii Economici interesaţi va fi publicat în a 7-a zi înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de execuţie privind realizarea obiectivului de investiţie publică din cadrul proiectului “Renovare energetică moderată a clădirilor Corp C 8 - Corp C 9 - Aerogară, în cadrul PNRR - Componenta C5 – Valul renovării – Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice 08.04.24
Executie lucrari suplimentare la obiectivul de investitii: "Reabilitarea, extinderea şi dotarea infrastructurii Ambulatoriului O.R.L din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă", cod SMIS 126783  
Achiziţie lucrări pentru proiectul cu titlul "Reabilitare imobil P-ţa Libertăţii nr.3, Modificări interioare, modificări exterioare, reabilitare faţade şi amenajare parţială mansardă pod existent, amplasare lift interior, acces exterior, demolare parţială – sediul central al Bibliotecii Judeţene "Sorin Titel"  
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul "EXTINDERE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ ŞI RACORDURI LA CANALIZARE ÎN LOCALITATEA SÂNANDREI, Jud. TIMIŞ" obiectiv investiţional aprobat la finanţare prin Programul Naţional de Investiţii « Anghel Saligny »  
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Renovare energetică moderată a clădirii administrative - Localitatea Lugoj, Str. Timişoarei, nr. 27-33, Jud. Timiş, CF 400067" 08.04.24
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Renovare energetică moderată a clădirilor Corp 6 şi Corp 7 - Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă "Alexandru Roşca" 19.08.24
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Renovare energetică moderată a clădirii centrului şcolar pentru educaţie incluzivă Constantin Păunescu Recaş"" 23.04.24
Lucrări suplimentare - "Centrul Comunitar de Învăţare Permanentă Timiş" din cadrul proiectului "Joint Employment Driven Initiative" ("Iniţiativă comună privind ocuparea forţei de muncă") Acronim JEDI, cod ROHU-452 16.05.22
"Renovare energetică moderată a clădirii Corp C1 – Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Găvojdia" 25.06.24
REALIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, LOCALITATEA GHERMAN, COMUNA JAMU MARE