Achiziţii lucrări în cadrul proiectului "REABILITARE TERMICĂ ŞI MODERNIZARE SEDIUL I.J.J. BUZĂU-PAVILION ADMINISTRATIV NR. 45-196-01- C2", cod de identificare C5-B2.2.b106 din contractul de finanţare nr. 7816 din 19.01.2023 în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, PNRR/2022/C5/2/B2.2/1, componenta 5 – Valul renovării, axa 2 – Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice, ope...
Achiziţii lucrări în cadrul proiectului "REABILITARE TERMICĂ ŞI MODERNIZARE SEDIUL I.J.J. BUZĂU-PAVILION ADMINISTRATIV NR. 45-196-01- C2", cod de identificare C5-B2.2.b106 din contractul de finanţare nr. 7816 din 19.01.2023 în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, PNRR/2022/C5/2/B2.2/1, componenta 5 – Valul renovării, axa 2 – Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice, operaţiunea B.2: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice.
Obiectivele specifice ale proiectului:
• crearea de facilităţi / adaptarea infrastructurii pentru persoanele cu dizabilităţi;
• repararea sistemului de colectare a apelor meteorice, respectiv a sistemului de colectare şi evacuare a apelor meteorice la nivelul învelitoarei;
• realizarea instalaţiei de protecţie împotriva trăsnetului IPT realizată cu dispozitiv de amorsare de tip PDA, care este agrementat tehnic de MLPAT.
• refacerea trotuarelor de gardă şi realizarea unor dopuri din mastic bituminos pe tot perimetrul clădirii, în zona de contact a trotuarului cu soclul, pentru a împiedica infiltraţiile;
• termoizolarea clădirii cu plăci de vată minerală bazaltică cu grosimea de 15 cm conform SR EN 13162:2008;
• realizarea unui gol de uşă într-un perete interior care nu face parte din structura de rezistenţă a clădirii;
• realizarea sistemului de iluminat de siguranţă la evacuare şi detecţie incendiu;
• refacerea tuturor finisajelor interioare si exterioare ale clădirii, acest lucru implică demontarea instalaţiilor şi echipamentelor montate aparent pe faţade, tencuirea pereţilor, finisarea cu materiale durabile şi de calitate (gletuieli şi vopseluri antimucegai, rezistente în timp ce păstrează o atmosferă salubră), remontarea instalaţiilor şi echipamentelor demontate anterior de pe faţade;
• înlocuirea corpurilor de iluminat;
• realizarea instalaţiilor de ventilare şi climatizarea a construcţiei;
• înlocuirea circuitelor electrice părţi comune, spaţii tehnice, etc.
• repararea învelitorii, terasa necirculabilă;
• reabilitarea instalaţiilor sanitare, apă – canal, respectiv asigurarea branşamentelor la utilităţi a clădirii;
• realizarea instalaţiei termice;
• înlocuirea elementelor de tâmplărie exterioare şi interioare;
• construirea unor centrale electrice fotovoltaice pe planşeul terasă al obiectivului.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor=11.