Feedback
I.D.: 95686103

Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA"

Data publicarii
10.04.24 Exista 135.999 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45222110-3 34951000-8 44313100-8 45112710-5 45223210-1 45232130-2 45233120-6 45233292-2 45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
29.04.24
Pretul estimativ:
2.236.785,00 RON - 2.236.785,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.04.24 Publicat la 19.04.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta documentatie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Gălăneşti, judeţul Suceava. Activitătile propuse prin proiecte vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectarea separat...
Prezenta documentatie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Gălăneşti, judeţul Suceava. Activitătile propuse prin proiecte vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectarea separată a deşeurilor menajere care nu pot fi colectate în sistem "door-todoor", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeseuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deseuri - deşeuri voluminoase, deseuri textile, deseuri din Iemn, mobilier, deseuri din anvelope, deseuri de echipamente electrice şi electronice, baterii uzate, deseuri periculoase, deşeuri de gradină, deseuri din construcţii şi demolări. Se va avea in vedere o perioada de maximum 6 luni calendaristice pentru execuţia lucrărilor. Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică de execuţie este de 2.236.785,00 lei fără TVA, valoare stabilită în devizul general intocmit la faza PT, după cum urmează: Cap. 2.1: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor: 23.930,00 lei fără TVA 4.1. Construcţii şi instalaţii: 1.849.644,00 lei fără TVA 4.2. Montaj utilaje tehnologice: 19.831,00 lei fără TVA 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – achiziţionate de beneficiar: 198.310,00 lei fără TVA 4.5 Dotări UAT: 117.070,00 lei fără TVA Cap. 5.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 28.000,00 lei fără TVA. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului in condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice. Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire. ****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia. *****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" . Termenul limita pana la care un operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 13 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 7-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofetelor, la toate solicitarile de clarificari primate cu 13 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu