Proiectul de investiţii are ca scop creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei pentru Şcoala gimnazială "ADRIAN V.RĂDULESCU" din oraşul Murfatlar, judeţul Constanţa prin execuţia de lucrări de reabilitare energetică moderată şi a creşterii eficienţei energetice.
Tipurile de activităţi care fac obiectul contractului sunt:
a) Lucrări privind organizare de şantier;
b) Lucrări de arhitectura;
c) Lucră...
Proiectul de investiţii are ca scop creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei pentru Şcoala gimnazială "ADRIAN V.RĂDULESCU" din oraşul Murfatlar, judeţul Constanţa prin execuţia de lucrări de reabilitare energetică moderată şi a creşterii eficienţei energetice.
Tipurile de activităţi care fac obiectul contractului sunt:
a) Lucrări privind organizare de şantier;
b) Lucrări de arhitectura;
c) Lucrări de instalatii sanitare;
d) Lucrări de instalatii electrice;
e) Lucrări de instalatii pentru detectie incendiu;
f) Lucrări de instalatii termice: Centrala termica, panouri solare, instalatii de incalzire;
g) Lucrări de instalatii de ventilatie;
h) Lucrări de amenajari exterioare.
Lucrarile si cantitatile aferente se regasesc in Proiectul Tehnic.
Valoarea estimată a contractului este de 4.525.789,47 lei fara TVA şi este compusă din:
Cap. 4.1 Lucrari Constructii si instalatii = 3.379.611,32 lei fara TVA,
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 36.985,46 lei fara TVA
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj = 1.056.571,00 lei fara TVA
Cap. 5.1 Organizare de şantier = 52.621,69 lei fara TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, precizată în bugetul proiectului (devizul general), în valoare de 168.450,59 lei fără TVA, acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, însă pentru alegerea procedurii de achiziţie s-a ţinut cont şi de această valoare.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in SEAP, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari si/sau informatii suplimentare: in a 6-a zi inainte de data limita stabilita in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Fisa de date, respectiv cu 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.