Execuţia lucrărilor necesare pentru obiectivul de investiţie "Schimbare destinaţie din "Magazin Universal cu bufet" în “Sediu Primărie comuna Tătărani" şi reabilitare, extindere, compartimentare, modernizare şi dotare clădire C1, sat Tătărani, comuna Tătărani, judeţul Dâmboviţa"
Valoarea estimata este de 4.305.654,34 lei, fără TVA, compusă din:
- Cap. 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: ...
Execuţia lucrărilor necesare pentru obiectivul de investiţie "Schimbare destinaţie din "Magazin Universal cu bufet" în “Sediu Primărie comuna Tătărani" şi reabilitare, extindere, compartimentare, modernizare şi dotare clădire C1, sat Tătărani, comuna Tătărani, judeţul Dâmboviţa"
Valoarea estimata este de 4.305.654,34 lei, fără TVA, compusă din:
- Cap. 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 201.632,54 lei
Subcap. 1.2 – Amenajarea terenului: 173.004,12 lei
Subcap. 1.3 – Amenajari pentru protecţia mediuluişi aducerea la starea iniţială: 28.628,42 lei
- Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare: 181.382,08 lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 3.843.097,99 lei
Subcap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii: 3.564.537,71 lei
Subcap. 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 29.534,28 lei
Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologiceşi funcţionale cu montaj: 122.561,00 lei
Subcap. 4.5 – Dotări: 126.465,00 lei
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 79.541,73 lei, din care:
- Subcap. 5.1 – Organizare de şantier: 79.541,73 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1 – Lucrari de constructii şi instalatii aferente Organizării de şantier: 59.656,30 lei
Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe: 19.885,43 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.