Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie executia de lucrări pe urmatoarele strazi:
Strada Şcolii:
- partea carosabilă va fi refăcută integral, aici se vor executa plombări cu binder de criblură tip BAD22,4 în zonele unde carosabilul este degradat, se vor executa lucrări de preluare a denivelărilor cu beton asfaltic tip BA16, apoi se va turna un covor asfaltic cu grosimea de 4 cm din mixtură asfalti...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie executia de lucrări pe urmatoarele strazi:
Strada Şcolii:
- partea carosabilă va fi refăcută integral, aici se vor executa plombări cu binder de criblură tip BAD22,4 în zonele unde carosabilul este degradat, se vor executa lucrări de preluare a denivelărilor cu beton asfaltic tip BA16, apoi se va turna un covor asfaltic cu grosimea de 4 cm din mixtură asfaltică tip BA16, suprafaţa covorului asfaltic va fi de aproximativ 1904 mp, se va executa şi racordarea cu străzile învecinate;
- zonele cu porţiuni din bordura trotuarului degradate se vor remedia prin înlocuirea bordurilor degradate cu altele noi din beton vibropresat cu dimensiunea 20x10x50 cm, aşezate pe un strat de beton, aproximativ 30 m;
- zonele de trotuar unde pavelele sunt degradate şi există denivelări care deranjează pietoni în timpul deplasării în zonă, vor fi remediate prin folosirea pavelelor existente şi înlocuirea celor degradate cu altele noi de acelaşi tip din beton vibropresat, aproximativ 50 mp;
- toate capacele de la căminele de vizitare se vor înlocui cu capace flotante noi şi se vor aduce la cota corespunzătoare pentru a nu influenţa negativ circulaţia rutieră pe stradă, acestea sunt în număr de 11 buc, la fel se va face şi cu capacele flotante existente în număr de 2 bucăţi;
- toate gurile de scurgere tip geiger de la canalizarea pluvială se vor ridica la cota corespunzătoare pentru a prelua toate apele pluviale provenite din precipitaţii şi topirea zăpezilor, în număr de 10 bucăţi;
Strada Sării (km 0+000-0+160):
- partea carosabilă va fi refăcută integral, aici se vor executa plombări cu binder de criblură tip BAD22,4 în zonele unde carosabilul este degradat, se vor executa lucrări de preluare a denivelărilor cu beton asfaltic tip BA16, apoi se va turna un covor asfaltic cu grosimea de 4 cm din mixtură asfaltică tip BA16, suprafaţa covorului asfaltic va fi de aproximativ 1120 mp;
- zonele cu porţiuni din bordura trotuarului degradate se vor remedia prin înlocuirea bordurilor degradate cu altele noi din beton vibropresat cu dimensiunea 20x10x50 cm, aşezate pe un strat de beton, aproximativ 35 m, respectiv folosirea celor existente unde starea acestora este corespunzătoare, 35 m ;
- zonele de trotuar unde pavelele sunt degradate şi există denivelări care deranjează pietoni în timpul deplasării în zonă, vor fi remediate prin folosirea pavelelor existente şi înlocuirea celor degradate cu altele noi de acelaşi tip din beton vibropresat, aproximativ 70 mp, precum şi executarea unei zone cu beton asfaltic de aproximativ 50 mp;
- toate capacele de la căminele de vizitare se vor înlocui cu capace flotante noi şi se vor aduce la cota corespunzătoare pentru a nu influenţa negativ circulaţia rutieră pe stradă, acestea sunt în număr de 5 buc, la fel se va face şi cu capacele flotante existente în număr de 9 bucăţi;
- toate gurile de scurgere tip geiger de la canalizarea pluvială se vor ridica la cota corespunzătoare pentru a prelua toate apele pluviale provenite din precipitaţii şi topirea zăpezilor, în număr de 9 bucăţi;
Strada Zorilor:
- partea carosabilă va fi refăcută integral, aici se vor executa plombări cu binder de criblură tip BAD22,4 în zonele unde carosabilul este degradat, se vor executa lucrări de preluare a denivelărilor cu beton asfaltic tip BA16, apoi se va turna un covor asfaltic cu grosimea de 4 cm din mixtură asfaltică tip BA16, suprafaţa covorului asfaltic va fi de aproximativ 984 mp;
- în zona de intersecţie cu strada George Coşbuc, este o porţiune cu borduri degradate, acestea se vor înlocui cu borduri noi din beton vibropresat cu dimensiunea 20x10x50 cm, aşezate pe un strat de beton;
- toate capacele de la căminele de vizitare care sunt degradate se vor înlocui cu capace flotante noi şi se vor aduce la cota corespunzătoare pentru a nu influenţa negativ circulaţia rutieră pe stradă;
- capacele flotante existente se vor aduce la cota corespunzătoare, pentru ca circulaţia să se desfăşoare normal;
- toate gurile de scurgere tip geiger de la canalizarea pluvială se vor ridica la cota corespunzătoare pentru a prelua toate apele provenite din precipitaţii şi topirea zăpezilor;