Execuţia lucrărilor inclusiv montaj echipamente tehnico-funcţionale aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic şi învăţarea pe tot parcursul vieţii - Colegiul tehnic "Gheorghe Balş" din Municipiul Adjud, jud. Vrancea" (rest de executat).
Obiectul achizitiei presupune: executie de lucrari conform proiectului tehnic. Durata e...
Execuţia lucrărilor inclusiv montaj echipamente tehnico-funcţionale aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic şi învăţarea pe tot parcursul vieţii - Colegiul tehnic "Gheorghe Balş" din Municipiul Adjud, jud. Vrancea" (rest de executat).
Obiectul achizitiei presupune: executie de lucrari conform proiectului tehnic. Durata estimată a contractului de lucrări este de 13 luni de la data semnării acestuia de către părţi, durata de execuţie efectivă a lucrărilor fiind de 11 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.
Valoarea estimată (fără TVA) pentru contractul ce urmează a fi atribuit, cu obiectul ,,execuţia lucrarilor" pentru proiectul sus-menţionat este de 9.440.807,31 lei şi este compusă din:
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului - 1.485.594,00 lei(fără TVA):
• 1.3 - amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială 137.300,00lei fără TVA)
• 1.4 - cheltuieli pentru relocarea / protecţia utilităţilor 1.348.294,00 lei(fără TVA)
Capitolul 2 - cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 87.500,00 lei (fără TVA)
Capitolul 4 – cheltuieli pentru investiţia de bază – 7.718.013,31 lei (fără TVA)
• 4.1 – construcţii şi instalaţii - 7.541.513,31 lei (fără TVA)
• 4.2 – montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 7.900,00 lei (fără TVA)
• 4.3 – utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 168.600,00 lei (fără TVA)
Capitolul 5 – Alte cheltuieli
• 5.1 - organizare de şantier 149.700,00 lei (fără TVA)
5.1.1 – lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 87.300,00 lei (fără TVA).
5.1.2 – cheltuieli conexe organizării şantierului – 62.400,00 lei (fără TVA).
Cheltuielile diverse şi neprevăzute aferente lucrărilor, în cuantum de 732.300,00 lei fără TVA, nu se vor oferta, nefiind incluse în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea acestora va putea fi făcută doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016.
Nota: Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul de 8 zile, precizat la cap. I.3.
IMPORTANT: Operatorii economici interesaţi să participe la procedură au dreptul de a solicita, printr-o adresă scrisă, vizitarea amplasamentului lucrării, să îşi efectueze propriile măsurători în vederea verificării/conformării cantităţilor ofertate cu cele prevăzute în proiectul tehnic. În cazul identificării în faza de ofertare a unor diferenţe tehnice din punct de vedere cantitativ sau calitativ, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări la documentaţia de atribuire în vederea corectării/ofertării diferenţelor constatate. După atribuirea procedurii, decontarea eventualelor cantităţi suplimentare va putea fi făcută doar pentru cantităţile de lucrări încadrate în categoria diverse şi neprevăzute. Prin nedepunerea de solicitări de clarificări la documentaţia de atribuire, ofertantul îşi însuşeşte tacit documentaţie de atribuire, aşa cum a fost ea publicată în SEAP, orice critică ulterioară depunerii ofertelor devenind tardivă.