Execuţia lucrărilor inclusiv montaj echipamente tehnico-funcţionale aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic şi învăţarea pe tot parcursul vieţii - Colegiul tehnic "Gheorghe Balş" din Municipiul Adjud, jud. Vrancea" (rest de executat 2).
Obiectul achizitiei presupune: executie de lucrari conform proiectului tehnic. Durata...
Execuţia lucrărilor inclusiv montaj echipamente tehnico-funcţionale aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic şi învăţarea pe tot parcursul vieţii - Colegiul tehnic "Gheorghe Balş" din Municipiul Adjud, jud. Vrancea" (rest de executat 2).
Obiectul achizitiei presupune: executie de lucrari conform proiectului tehnic. Durata estimată a execuţiei lucrărilor este de 6 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.
Valoarea estimată a contractului de execuţie lucrări ce urmează a fi atribuit este de 7.509.972,57 lei (fără TVA) şi este compusă din:
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului – 1.485.594,00 lei (fără TVA), din care:
- 1.3 - amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 137.300,00 lei (fără TVA);
- 1.4 - cheltuieli pentru relocarea / protecţia utilităţilor 1.348.294,00 lei(fără TVA);
Capitolul 2 - cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 87.500,00 lei (fără TVA)
Capitolul 4 – cheltuieli pentru investiţia de bază – 5.852.100,65 lei (fără TVA), din care:
- 4.1 – construcţii şi instalaţii - 5.675.600,65 lei (fără TVA);
- 4.2 – montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 7.900,00 lei (fără TVA);
- 4.3 – utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 168.600,00 lei (fără TVA);
Capitolul 5 – Alte cheltuieli
- 5.1 - organizare de şantier 84.777,92 lei (fără TVA), din care:
- 5.1.1 – lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 32.225,82 lei (fără TVA);
- 5.1.2 – cheltuieli conexe organizării şantierului – 55.552,10 lei (fără TVA);
Cheltuielile diverse şi neprevăzute în cuantum de 724.912,02 lei (fără TVA), nu se vor oferta, nefiind incluse în valoarea estimată a procedurii. Decontarea acestora se va face în conformitate cu prevederile Legii 98/2016, privind achiziţiile publice.
Nota: Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul de 8 zile, precizat la cap. I.3.
IMPORTANT: Operatorii economici interesaţi să participe la procedură au dreptul de a solicita, printr-o adresă scrisă, vizitarea amplasamentului lucrării, să îşi efectueze propriile măsurători în vederea verificării/conformării cantităţilor ofertate cu cele prevăzute în proiectul tehnic. În cazul identificării în faza de ofertare a unor diferenţe tehnice din punct de vedere cantitativ sau calitativ, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări la documentaţia de atribuire în vederea corectării/ofertării diferenţelor constatate. Prin nedepunerea de solicitări de clarificări la documentaţia de atribuire, ofertantul îşi însuşeşte tacit documentaţie de atribuire, aşa cum a fost ea publicată în SEAP, orice critică ulterioară depunerii ofertelor devenind tardivă. După atribuirea procedurii, decontarea eventualelor cantităţi suplimentare va putea fi făcută doar pentru cantităţile de lucrări încadrate în categoria diverse şi neprevăzute.
Notă: În conformitate cu prevederile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice, Compartimentul Achiziţii Publice al Municipiului Adjud şi, implicit, responsabilul achiziţii al proiectului nu îşi asumă responsabilitatea pentru valoarea estimată a procedurii şi nici orice altă specificaţie de ordin tehnic (care este parte integrantă a proiectului tehnic) din cuprinsul prezentei documentaţii de atribuire, responsabilitatea asupra acestora revenind în totalitate managementului proiectului/ proiectantului.