Executia lucrărilor se va realiza in conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini nr.13327/08.05.2024, Proiectului tehnic nr.12/A/2020 (revizuit 2023), întocmit de S.C. ARTIFEX ENGINEERING S.R.L. Cluj-Napoca, a Autorizaţiei de construire nr.269/12.10.2023, eliberată de Municipiul Târgu Mureş si a documentatiei de atribuire.Prin demararea procedurii se vor realiza lucrări de execuţie în vederea realizării obiectivului...
Executia lucrărilor se va realiza in conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini nr.13327/08.05.2024, Proiectului tehnic nr.12/A/2020 (revizuit 2023), întocmit de S.C. ARTIFEX ENGINEERING S.R.L. Cluj-Napoca, a Autorizaţiei de construire nr.269/12.10.2023, eliberată de Municipiul Târgu Mureş si a documentatiei de atribuire.Prin demararea procedurii se vor realiza lucrări de execuţie în vederea realizării obiectivului de investiţie din cadrul Proiectului "Renovarea energetică a clădirii administrative a Consiliului Judeţean Mureş", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 5 - Valul renovării, axa 2 - Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice, operaţiunea B.2: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice, în baza Contractului de finanţare 146163 din 22.12.2022, încheiat între Judeţul Mureş şi Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei.
Lucrările cuprind cheltuieli cu construcţii, instalaţii şi organizare de şantier.
Valoarea estimată a contractului este de 11.620.479,40 lei fără TVA lei, la care se adaugă TVA, si se compune din:
Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului, cap.1 din devizul general: 226.384,39 lei fără TVA;
Cheltuieli pentru investiţia de bază cap.4 din devizul general: 11.192,852,58 lei fără TVA;
Cheltuieli pentru organizarea de şantier, cap. 5.1 din devizul general: 180.242,43 lei fără TVA;
Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste, cap.6 din devizul general: 21.000,00 lei fără TVA;
Cheltuieli Diverse şi neprevăzute, cap.5.3 din devizul general: 2.434.263,59 lei fără TVA;
Cheltuieli aferente marjei de buget, cap.7.1 din devizul general: 3.100.669,00 lei fără TVA;
Cheltuieli pentru constituirea rezervei
de implementare pentru ajustarea de preţ, cap.7.2 din devizul general: 2.975.675,75 lei fără TVA.
Proiectul este finanţat după cum urmeaza:
Cheltuieli eligibile: 10.756.344,96 lei prin PNRR;
Cheltuieli neeligibile: 864.134,44 lei din buget local.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta "cheltuielilor diverse si neprevazute" în cuantum de 20% din cap.1 şi 4 al devizului general, suma aferenta "cheltuielilor marjei de buget" şi suma pentru constituirea rezervei de "implementare pentru ajustarea de preţ" în cuantum de 25% din cap. 1,4 şi 5 al devizului general conf. HG 907/2016, acestea putând fi accesate, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile, conform secţiunii I.3.din prezenta fisa de date. AC va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 6 zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitărilor de participare.
Potrivit prev. art.27 alin.(3) din HG nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, AC va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit în anunţul de participare, secţiunea I.3 "Comunicări".