Se are in vedere achiziţionarea de lucrari pentru reabilitarea cladirii dispensarului uman. Principalele tipuri de lucrari ce urmeaza a fi realizate:
- lucrari de reabilitare termica a elementelor de anvelopa a cladirii,
- modernizarea grupurilor sanitare interioare,
- schimbarea tuturor ferestrelor si usilor exterioare prin utilizarea de tamplarii din PVC cu mai multe camere si geamuri tip termopan,
- lucrari de acoperis,...
Se are in vedere achiziţionarea de lucrari pentru reabilitarea cladirii dispensarului uman. Principalele tipuri de lucrari ce urmeaza a fi realizate:
- lucrari de reabilitare termica a elementelor de anvelopa a cladirii,
- modernizarea grupurilor sanitare interioare,
- schimbarea tuturor ferestrelor si usilor exterioare prin utilizarea de tamplarii din PVC cu mai multe camere si geamuri tip termopan,
- lucrari de acoperis, constand in realizarea unei sarpante de lemn si montarea invelitorii din tigla ceramica/beton si a elementelor de tinichigerie,
- Lucrari de finisaje interioare la pereti, pardoseli si tavane,
- lucrari de amenajari exterioare: platforme pavate, trotuar de protectie, etc.
Valoarea totală estimată a investiţiei (fără TVA) - 963.447,74 Lei:
din care:
Construcţii şi instalaţii (fără TVA) 938.556,74 Lei
Dotări (fără TVA) 6.000,00 Lei
Organizare de şantier (fără TVA) – 18.891,00 Lei.
Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (aşa cum a fost modificată prin Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) şi Art. 55 alin. (1) din Hotarârea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificare (dacă acestea au fost primite în termen), cu 4 zile inainte de data stabilită pentru depunerea ofertelor.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.