Elaborarea documentaţiilor tehnice DTAC, PT, obţinerea tuturor autorizaţiilor, furnizarea, construirea, montajul si instruirea personalului, in vederea realizării “la cheie" a obiectivului de investiţii - SANIE DE VARA IN POIANA BRASOV, în conformitate cu prevederile documentaţiilor puse la dispoziţia ofertantului.
Termenele de predare a documentaţiei respectiv pentru execuţia lucrărilor sunt urmatoarele:
- în termen de ...
Elaborarea documentaţiilor tehnice DTAC, PT, obţinerea tuturor autorizaţiilor, furnizarea, construirea, montajul si instruirea personalului, in vederea realizării “la cheie" a obiectivului de investiţii - SANIE DE VARA IN POIANA BRASOV, în conformitate cu prevederile documentaţiilor puse la dispoziţia ofertantului.
Termenele de predare a documentaţiei respectiv pentru execuţia lucrărilor sunt urmatoarele:
- în termen de maxim 5 luni sau in termenul asumat de ofertant in cadrul propunerii tehnice, de la transmiterea Ordinului de incepere a serviciilor de proiectare se vor preda Livrabilele L1, L2 ;
- în termen de maxim 9 luni sau in termenul asumat de ofertant in cadrul propunerii tehnice, de la transmiterea Ordinului de incepere a execuţiei, se vor finaliza complet lucrarile de construire. Acest termen include perioada necesara pentru teste si receptie la terminarea lucrarilor.
Din cadrul duratei de prestare nu fac parte perioadele necesare obţinerii avizelor/acordurilor şi recepţiei documentatiilor.
Documentaţia conţinând piese scrise si desenate se va întocmi în 4 exemplare originale, pe hârtie, ştampilate conform normelor în vigoare, un exemplar în format electronic (pdf), conţinând documentaţia scanată, semnată si ştampilată precum si in format editabil (word) partea scrisa si (dwg) partea desenata.
NOTĂ : Proiectantul, la finalul lucrării de execuţie, va preda în format electronic un set de date, în format vectorial de tip polilinie deschisă cu respectarea structurii standardizate de date geospaţiale a Primăriei Municipiului Braşov. Cerinţele generale referitoare la setul de date sunt:
- datele în format digital CAD (dwg) sau GIS şi în sistem de coordonate Stereo 70.
Recepţia datelor în format electronic se va realiza după verificarea tehnică a proiectului/ documentaţiei , pentru a evita încărcarea în GIS a unor date care nu corespund cerinţelor Beneficiarului. În cazul în care planul CAD nu este întocmit cu structura standardizată de date geospaţiale a Primăriei Municipiului Braşov, acesta se va returna pentru corectare.
Pe durata desfăşurării contractului, elaboratorul va convoca cel puţin 3 şedinţe comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validării şi agreări de soluţii/variante.
Nota:
Termenele asumate de ofertanţi sunt factori de evaluare si nu pot fi prelungite.
Beneficiarul recomanda ca ofertanţii să viziteze amplasamentul.
Autoritatea Contractanta va acorda o atentie deosebita finalizarii cu succes a contractului si considera ca o responsabilitate comuna, susţinând executantul in vederea indeplinirii activitatilor care ii revin.
Autoritatea Contractanta va pune la dispoziţia executantului date/informaţii/documente in măsura în care dispune de acestea.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţelor publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.