Contractul are ca scop executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Modernizare infrastructură rutiera în Comuna Moldova Suliţa, judetul Suceava", ce se va realiza in conformitate cu prevederile Proiectului tehnic, a prescriptiilor tehnice si standardelor in vigoare.
Valoarea estimată este de 5.587.395,50 lei fara TVA respectiv:
Cap. 4 Construcţii şi instalaţii: 5.572.395,50 lei fara TVA, din care:
...
Contractul are ca scop executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Modernizare infrastructură rutiera în Comuna Moldova Suliţa, judetul Suceava", ce se va realiza in conformitate cu prevederile Proiectului tehnic, a prescriptiilor tehnice si standardelor in vigoare.
Valoarea estimată este de 5.587.395,50 lei fara TVA respectiv:
Cap. 4 Construcţii şi instalaţii: 5.572.395,50 lei fara TVA, din care:
4.1.1 Pentru care există standard de cost: 3.178.927,24 lei fara TVA
4.1.2 Pentru care nu există standard de cost: 2.393.468,26 lei fara TVA
Cap. 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizarii de santier: 15.000,00 lei fara TVA
Durata de executie a lucrarilor: 9 luni, de la data semnării contractului de achiziţie de către ambele părţi;
Astfel se vor executa lucrarile asa cum sunt prezentate in cadrul proiectului tehnic, atasat prezentei strategii.
Documentatia pentru elaborarea prezentei oferte consta in PTh (parte scrisa si parte desenata), DTAC si Liste cu cantitati de lucrari care se pun la dispozitia potentialilor ofertanti in format electronic odata cu solicitarea de depunere a ofertei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabiltate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire se pot adresa înainte cu 12 zile de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.