Comuna Valea Sării şi-a propus modernizarea unui tronson de 5,313 km km drumuri de interes local, care nu îşi vor schimba categoria de folosinţă în urma procesului de modernizare şi sunt repartizate astfel:
Drum local ,,Şcoala Veche” sat Colacu = 600 m;
Drum local ,,Primăria Veche” sat Colacu = 176 m;
Drum local ,,La Obşte” sat Colacu = 298 m;
Drum local ,,La Moţoc” sat Colacu = 450 m;
Drum local ,,Pe Poduri” sat Colacu = ...
Comuna Valea Sării şi-a propus modernizarea unui tronson de 5,313 km km drumuri de interes local, care nu îşi vor schimba categoria de folosinţă în urma procesului de modernizare şi sunt repartizate astfel:
Drum local ,,Şcoala Veche” sat Colacu = 600 m;
Drum local ,,Primăria Veche” sat Colacu = 176 m;
Drum local ,,La Obşte” sat Colacu = 298 m;
Drum local ,,La Moţoc” sat Colacu = 450 m;
Drum local ,,Pe Poduri” sat Colacu = 900 m;
Drum local ,,La Biserică” sat Poduri = 708 m;
Drum local ,,La Muche” sat Poduri = 94 m;
Drum local ,,Biserica Veche” sat Valea Sării = 156 m;
Drum local ,,La Bordea” sat Valea Sării = 110 m;
Drum local ,,La Obşte” sat Valea Sării = 71 m;
Drum local ,,Cătun 1” sat Valea Sării = 550 m;
Drum local ,,Cătun 2” sat Valea Sării = 455 m;
Drum local sat Prisaca = 745 m;
În conformitate cu Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, precum şi pe baza Metodologiei de stabilirea categoriei de importanţă a construcţiilor din Regulamentul privind stabilirea categoriei de importanţă a construcţiilor, aprobat cu ordinul MLPAT nr. 31/N/1995, lucrarea care face obiectul proiectului se încadrează în categoria de importanţă C, construcţie de importanţă normală.
Execuţia lucrărilor se va face pe actualul amplasament al drumurilor, neexistând variante alternative. Se vor executa următoarele categorii de lucrări:
• Lucrări pregătitoare de nivelare şi reprofilare astfel încât straturile rutiere să fie realizare cu grosime constantă şi pantele proiectate pentru fiecare sector de drum în parte;
• Amenajarea structurii rutiere proiectate;
• Amenajare acostamente;
• Lucrări de colectare şi evacuare a apelor pluviale (şanţuri, rigole, podeţe);
• Lucrări de siguranţa circulaţiei.
Profilul longitudinal proiectat urmăreşte alura actualului profil, la proiectarea sa s-a avut în vedere realizarea cotelor rezultate din soluţia de modernizare a structurii rutiere existente precum şi racordările cu punctele obligate – drumuri laterale, accese în proprietăţi, platforme, etc.
Structura portantă a drumurilor va avea următoarele carcateristici:
-4,00 cm strat de uzură din beton asfaltic BAR 16;
-6,00 cm strat de legătură din beton asfaltic BADPC 22,4;
-15,00 cm strat de fundaţie din piatră spartă;
-10,00 cm strat de fundaţie din balast;
-15,00 cm strat de fundaţie din balast existent
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor 14
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentar cu 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor