In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Executie de lucrari de constructii pentru modernizarea unor sectoare de drum de interes local in lungime totala este de 8.369 m.
Valoarea estimata totala a lucrarilor este de: 4.074.846,40 lei fara TVA, (4.1. Constructii si instalatii - 4.013.306,64 lei fara TVA si 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente org...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Executie de lucrari de constructii pentru modernizarea unor sectoare de drum de interes local in lungime totala este de 8.369 m.
Valoarea estimata totala a lucrarilor este de: 4.074.846,40 lei fara TVA, (4.1. Constructii si instalatii - 4.013.306,64 lei fara TVA si 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 61.539,76 lei fara TVA);;
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privirela urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii de catre institutiile care trebuie sa emita aceste documnete pentru proiect; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la cantitatile de lucrari elaborate in faza de proiect tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimetarii/diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).