Contractul presupune Execuţia lucrărilor de modernizare a drumurilor de acces către obiective socio-culturale, în localitatea REBRIŞOARA în cadrul proiectului “MODERNIZARE CAI DE ACCES LA OBIECTIVE SOCIO-CULTURALE IN COMUNA REBRISOARA, JUDETUL BISTRITA NASAUD”, finanţat prin PNDR 2014-2020.
Se vor moderniza 5 străzi, în lungime totală de 705 m, având platforma între 3,65 – 4,90 m, partea carosabilă între 2,75-4 m şi acost...
Contractul presupune Execuţia lucrărilor de modernizare a drumurilor de acces către obiective socio-culturale, în localitatea REBRIŞOARA în cadrul proiectului “MODERNIZARE CAI DE ACCES LA OBIECTIVE SOCIO-CULTURALE IN COMUNA REBRISOARA, JUDETUL BISTRITA NASAUD”, finanţat prin PNDR 2014-2020.
Se vor moderniza 5 străzi, în lungime totală de 705 m, având platforma între 3,65 – 4,90 m, partea carosabilă între 2,75-4 m şi acostamente între 0- 0,5 m, situate în intravilanul comunei Rebrişoara.
Durata contractului este de 12 luni si perioada de notificare a defectelor de 36 luni.
Valoarea estimata este de 516.031,36 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului indicativ totalizator al proiectului conform contractului de finantare C1920072R200460602963/12.11.2018, prin cumularea următoarelor capitole si subcapitole:
4.1 Construcţii şi instalaţii – 513.464,53 lei fara TVA, din care 421.994,88 lei fără TVA valoare eligibilă, iar 91.469,65 lei fără TVA valoare neeligibilă,
5.1 Organizare de şantier – 2.566,83 lei fara TVA.
TOTAL = 516.031,36 LEI fara TVA
Mentionam ca valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general) – 0 lei fara TVA – cheltuieli neeligibile – cap. 5.3, în prezentul proiect nefiind prevăzute cheltuieli diverse şi neprevăzute.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 14 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.