[EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE EXTINDERE A RETELEI PUBLICE DE APA IN LOCALITATEA BILED IN CADRUL PROIECTULUI EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE EXTINDERE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA BILED, JUDEŢUL TIMIŞ]
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Subcap. 1.2 Cheltuieli pentru amenajarea terenului - 274.655,55 Lei fara TVA
Subcap. 1.3 Cheltuieli cu amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea initial - 12.795...
[EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE EXTINDERE A RETELEI PUBLICE DE APA IN LOCALITATEA BILED IN CADRUL PROIECTULUI EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE EXTINDERE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA BILED, JUDEŢUL TIMIŞ]
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Subcap. 1.2 Cheltuieli pentru amenajarea terenului - 274.655,55 Lei fara TVA
Subcap. 1.3 Cheltuieli cu amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea initial - 12.795,37 Lei fara TVA
Subcap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului - 25.191,77 Lei fara TVA
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii - 2.990.514,96 Lei fara TVA
Subcap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic - 66.434,26 Lei fara TVA
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi functionale cu montaj (procurare) - 703.700,00 Lei fara TVA
Subcap 5.1.1 Lucrari de constructii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 54.757,08 Lei fara TVA
Subcap 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului - 25.316,84 Lei fara TVA
Subcap. 6.2 Probe tehnologice şi teste - 10.743,17 Lei fara TVA
TOTAL SUPUS ACHIZITIEI 4.164.109,00 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Durata contractului: [44 luni]
- Executia lucrarii – 8 luni
- Garantia acordata lucrarilor – 36 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.