In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Executie de lucrari de constructii pentru construire spaţiu inovativ de prelucare a laptelui, respectiv :
A.Hala procesare produse lactate cu urmatoarele informatii:
1. Cladirea are regimul de inaltime parter "P", cu destinatia de spatiu procesare a produselor lactate si va fi amplasată în intravilanul localitatii SÂG;
2...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Executie de lucrari de constructii pentru construire spaţiu inovativ de prelucare a laptelui, respectiv :
A.Hala procesare produse lactate cu urmatoarele informatii:
1. Cladirea are regimul de inaltime parter "P", cu destinatia de spatiu procesare a produselor lactate si va fi amplasată în intravilanul localitatii SÂG;
2. Indici propusi pentru clădire procesare:
-ARIA CONSTRUITĂ LA SOL Ac = 262.50 mp;
-ARIA UTILĂ TOTALA Au = 195.10 mp;
-ARIA DESFĂŞURATĂ Ad = 262.50 m.
3. Alcatuirea structurala este urmatoarea :
- Fundatii continue sub pereti portanti din beton armat;
- Fundatii izolate sub stalpi metalici;
- Grinzi de echilibrare sub pereti neportanti multistrat;
- Samburi din beton armat;
- Pereti din beton armat pentru sustinere taluz;
- Planseu peste parter din grinzi metalice IPE si panou sandwich la interior;
- Planseu din beton armat in zona cu taluz;
- Inchideri din panouri sandwich de 10cm grosime la interior si panouri din lemn de 5cm grosime la exterior;
- Acoperis tip sarpanta in doua ape din lemn de rasinoase;
- Învelitoarea din tigla ceramica.
4. Finisaje exterioare;
5. Finisaje interiaore;
6. Instalaţii aferente construcţiilor (instalatii sanitare, instalatii termioce si instalatii elecgtrice);
7. Racorduri pentru alimentare cu apa si canalizare menajera;
8. Alimentare cu energie electrica si instalatii electrice.
B.Amenajari exterioare – platforme pietruite.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe pe specialitate, plaşe de detalii de execuţie, anexe la caietul de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Nota: Executia lucrarilor de instalatii electrice si a lucrarilor alimentare cu energie electrica, de racordare la reteaua electrica a cantinei se va face de catre firme autorizate ANRE conform Ordinului Presedinelui ANRE nr. 45/2016 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiectează, execută şi verifică instalaţii electrice si cu personal de specialitate si autorizat in conformitate cu Ordinul ANRE nr. 11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu execuţia, precum şi a experţilor tehnici de calitate şi extrajudiciari în domeniul instalaţiilor electrice.
Termenul de executie al lucrarilor este de 6 luni de la data ordinului administrative de invepere al lucrarilor.
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 36 de luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.