Contractul are ca obiect executia lucrarilor de construire centru comunitar integrat în cadrul proiectului "REALIZARE PISTĂ PENTRU BICICLETE ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ".
Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 44/2023 elaborat de proiectantul general CONSTRUCT CDP SRL ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Cai...
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de construire centru comunitar integrat în cadrul proiectului "REALIZARE PISTĂ PENTRU BICICLETE ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ".
Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 44/2023 elaborat de proiectantul general CONSTRUCT CDP SRL ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Caietul de sarcini.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 73 de luni (1 luna pt emitere GBE, ordin de incepere si mobilizare executant +12 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie).
Detalii suplimentare se gasesc in caietul de sarcini cu Proiectul tehnic de executie nr. 44/2023 elaborat de proiectantul general CONSTRUCT CDP SRL cu listele cuprinzand cantitatile de lucrari ce fac parte din documentatia de atribuire