Obiectul contractului îl : Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, furnizarea de utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj pentru obiectivul de investiţii ,,Renovare energetică moderată a clădirii rezidenţiale multifamiliale Ansamblu 44 din Mun. Feteşti str.Călăraşi’’ în conformitate cu proiectul tehnic elaborat in acest sens
Intervenţiile asupra amplasamentului aferent obiectivulu...
Obiectul contractului îl : Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, furnizarea de utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj pentru obiectivul de investiţii ,,Renovare energetică moderată a clădirii rezidenţiale multifamiliale Ansamblu 44 din Mun. Feteşti str.Călăraşi’’ în conformitate cu proiectul tehnic elaborat in acest sens
Intervenţiile asupra amplasamentului aferent obiectivului de investiţii vor cuprinde tipurile de lucrări menţionate în documentaţia tehnică pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă ca parte a documentaţiei de atribuire a contractului.
Având în vedere sursa de finanţare a proiectului, executantul va respecta toate cerinţele ce cad în sarcina sa din Ghidul specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C5/1/A.3.1/1, Runda 1 aferent Componentei C5 – Valul renovării, Operaţiunea A3 Renovare nergetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidenţiale , contract de finanţare nr. 143980/20.12.2022.
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie minimă pentru execuţia lucrărilor de 5 ani (cinci ani).
Valoarea estimata este de : 4.883.446,28 lei fara TVA, din care:
- Constructii si instalatii –4.784.809,92 lei fara TVA
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 19.636,36 lei fără TVA
- Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj –54.000,00 lei fără TVA
- Organizare de santier- 25.000 lei fara TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute (140.429,73 lei fara TVA), aceasta suma putand fi accesata, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, in conditiile prevazute la art. 221 din Leg nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 8 zile .