Feedback
I.D.: 106904290

Execuţia lucrărilor de construcţie pentru obiectivul investiţional "Reabilitare integrată a clădirii Şcolii Gimnaziale Săcălaz, judeţul Timiş", Nr. proiect: C5-B1-1996

Data publicarii
13.12.24
Coduri CPV
45200000-9 45232460-4 45262600-7 45300000-0 45310000-3 45321000-3 45332400-7 45400000-1
Termenul limita pentru depunere:
16.01.25
Pretul estimativ:
8.895.185,33 RON - 8.895.185,33 RON
Documente participare:
  1. 2. Caiet de sarcini_Scoala Sacalaz.pdf
  2. 3. Formulare.doc
  3. 4. Formular - Contract executie_Scoala Sacalaz.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă execuţia lucrărilor de reabilitare a clădirii Şcolii Gimnaziale Săcălaz, în conformitate cu Proiectului tehnic de execuţie nr. 133/2023, întocmit de A.R.P PROIECTARE TIMISOARA S.R.L., ataşat prezentei proceduri, parte integrantă din Documentaţia de atribuire. Valoarea estimată totală (fără TVA) este de 8.895.185,33 lei, din care: - Cap. 1. Cheltuieli pentru amenajarea terenului: ...
Obiectul contractului îl reprezintă execuţia lucrărilor de reabilitare a clădirii Şcolii Gimnaziale Săcălaz, în conformitate cu Proiectului tehnic de execuţie nr. 133/2023, întocmit de A.R.P PROIECTARE TIMISOARA S.R.L., ataşat prezentei proceduri, parte integrantă din Documentaţia de atribuire. Valoarea estimată totală (fără TVA) este de 8.895.185,33 lei, din care: - Cap. 1. Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 35.333,04 lei; - Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 7.181.774,72 lei; - Cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 78.043,80 lei; - Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 1.538.040,00 lei; - Cap. 5.1.1 Organizare de şantier: 46.586,07 lei; - Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 15.407,70 lei. Pentru îndeplinirea contractului se are în vedere o rezervă de implementare, în cuantum de 1% din pretul contractului, lei fără TVA, care poate fi utilizată numai pentru plata diferenţelor de preţ aferente ajustării preţului prezentului contract, conform clauzelor contractuale – art. 1.5. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12. Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: a 6-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu