Obiectul contractului constă în execuţia lucrărilor de înfiintare constituire a unei cladiri avand ca destinaţie Afterschool, inclusiv realizarea unui spaţiu de joaca, pentru extinderea dupa orele de curs a activitatilor educative pentru consolidarea cunostintelor si a competentelor dobandite, a activitatilor de accelerare a invatarii, a activitatilor remediale si recreative pentru anumite categorii de copii si elevi.
Cons...
Obiectul contractului constă în execuţia lucrărilor de înfiintare constituire a unei cladiri avand ca destinaţie Afterschool, inclusiv realizarea unui spaţiu de joaca, pentru extinderea dupa orele de curs a activitatilor educative pentru consolidarea cunostintelor si a competentelor dobandite, a activitatilor de accelerare a invatarii, a activitatilor remediale si recreative pentru anumite categorii de copii si elevi.
Constructia va asigura spatii pentru doua grupe de copii in regim de afterschool.
Constructia are in plan o forma dreptunghiulara, are dimensiuni maxime de 9,90m x 31,90 m si se desfasoara pe doua niveluri: parter si etaj.
Prin proiect se prevede de asemenea realizarea imprejmuirii incintei in limita proprietatii, si achizitionarea de dotari si echipamente specifice. Dotarile vor face obiectul unor achizitii separate.
Caracteristici tehnice ale investitiei
• A teren = 1.022 mp
• Regim de inaltime = P +E
• Aria construită existentă = 73 mp
• Arie construita propusa: Acp = 316 mp
• Aria desfăşurată propusă: Adp = 632 mp
• Aria utila: Au = 553 mp
Valoarea estimata a contractului este de 1.485.204,34 lei fără TVA defalcată astfel:
2. Cheltuieli asigurare utilităţi necesare obiectivului - 30.000,74 lei fără TVA
4.1 Construcţii şi instalaţii- 1.425.603,49 lei fără TVA
4.3 Utilaje cu montaj- 29.600,11 lei fără TVA
Valoarea estimata a contractului nu include suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute (in procent de 3,58%, din valoarea investitiei de baza+utilităţi) precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.