Feedback
I.D.: 103476958

Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Reabilitare clădire internat la Liceul Mikes Kelemen" din municipiul Sfântu Gheorghe, jud. Covasna

Data publicarii
01.10.24
Coduri CPV
45321000-3 45310000-3 45333000-0 45454000-4
Termenul limita pentru depunere:
28.10.24
Pretul estimativ:
17.396.242,76 RON - 17.396.242,76 RON
Documente participare:
  1. Proiect POE.pdf
  2. FisaDate_DF1227526.pdf
  3. Studiu_Geo_Mikes_Internat.PDF
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este realizarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii: "Reabilitare clădire internat la Liceul Mikes Kelemen" din municipiul Sfântu Gheorghe, jud. Covasna. Lucrările vor cuprinde consolidarea structurală a clădirii, reabilitarea termică şi totodată refuncţionalizarea parţială a clădirii. Refuncţionalizarea vizează parterul şi etajul 3 al clădirii, la nivelul etajelor 1 şi 2 se va ...
Obiectul contractului este realizarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii: "Reabilitare clădire internat la Liceul Mikes Kelemen" din municipiul Sfântu Gheorghe, jud. Covasna. Lucrările vor cuprinde consolidarea structurală a clădirii, reabilitarea termică şi totodată refuncţionalizarea parţială a clădirii. Refuncţionalizarea vizează parterul şi etajul 3 al clădirii, la nivelul etajelor 1 şi 2 se va păstra funcţiunea principală de internat şcolar. La parter se propune amenajarea unei zone tehnice pe latura nord-vestică a clădirii. Astfel, pe lângă centrala termică se propune amenajarea unui atelier de mentenanţă, spălătoria instituţiei şi spălătoria destinată elevilor. Tot în aceasta zonă se vor amplasa vestiarele şi grupurile sanitare destinate personalului. Pe latura sud-estică se vor păstra depozitele bibliotecii, suparafaţa acestora nu va depăşii 36 mp pentru fiecare încăpere. Aceste depozite vor funcţiona fără accesul elevilor. Cabinetul medical cu izolator existent se păstrează în locul actual. Etajele 1 şi 2 se vor reamenaja păstrând funcţiunea de internat. În locul camerelor mari şi grupurior sanitare comune existente se propun nuclee pentru dormitoarele elevilor. Fiecare nucleu va cuprinde hol de acces, două camere cu câte două paturi, o baie cu duş şi o cabină de wc separată. La fiecare nivel se va amenaja o cameră pentru persoane cu dizabilităţi, o cameră pentru pedagog supraveghetor şi un oficiu pentru mic dejun, fără sursă de foc. La nivelul etajului 3 se renunţă la sălile de clasă şi internatul se va extinde şi în acest spaţiu. Astfel, se propune amenajarea unor nuclee de dormitor asemănătoare etajelor inferioare, dar şi amenajarea unor săli de studii destinate elevilor. Pentru a facilita accesul persoanelor cu dizabilităţi se propune amplasarea unui lift de persoane accesibil din holul principal de intrare. La accesele în clădire se vor realiza scări, rampe podeste noi. Cele două accese pentru elevi se vor proteja cu copertine. Se propune desfacerea acoperişului tip sarpantă, realizarea unui acoperiş terasă şi amplasarea panourilor fotovoltaice pe aceasta. Consolidarea structurală se va realiza în urma proiectului de specialitate, respectând propunerile expertizei tehnice. Reabilitarea termică a construcţiei va cuprinde termoizolarea anvelopantei cu vată minerală bazaltică de 15 cm grosime, termoizolarea acoperişului terasă, montarea unor tamplării de aluminiu cu geam termopan. Se va moderniza centrala termică existentă şi toate instalaţiile termice, sanitare şi electrice. Acestea se vor realiza respectând proiectele de specialitate Autoritatea contractantă in a cincea zi dupa publicarea Anuntului de participare simplificat organizează vizită pe teren (orele 10.00 de la sediul Primariei ) conform celor prevazute in caietul de sarcini. În cazul în care ziua respectivă cade într-o zi nelucrătoare, vizita pe teren se va organiza în prima zi lucrătoare care urmează. Termen de executie: 18 luni. Termenii si conditiile contractului includ si o garantie pentru executia lucrarilor de minim 5 ani (60 luni). Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 10 zile inainte de data depunere a ofertelor. Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 6 zile inainte de data de depunere oferte.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu