SITUATIA PROIECTATA
Varianta constructiva de realizare a investitiei
S-a ales urmatoarea solutie de realizarea a unei structuri rutiere, dupa cum urmeaza:
-6 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16rul50/70(EB16rul50/70)
-10 cm strat de baza din macadam
-25 cm strat de fundatie din piatra sparta
-7 cm strat suport din nisip
Partea carosabila va fi incadrata cu borduri mari tip 20x25 cm, denivelate cu 10 cm fata de nivelul...
SITUATIA PROIECTATA
Varianta constructiva de realizare a investitiei
S-a ales urmatoarea solutie de realizarea a unei structuri rutiere, dupa cum urmeaza:
-6 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16rul50/70(EB16rul50/70)
-10 cm strat de baza din macadam
-25 cm strat de fundatie din piatra sparta
-7 cm strat suport din nisip
Partea carosabila va fi incadrata cu borduri mari tip 20x25 cm, denivelate cu 10 cm fata de nivelul imbracamintii asfaltice, realizate din beton de ciment C30/37, amplasate pe o fundatie din beton C16/20.
In dreptul acceselor la proprietati si a locurilor de parcare propuse bordura se va amplasa culcat, la o diferenta de nivel de cel mult 4 cm fata de cota imbracamintii propuse, astfel incat sa fie permis accesul auto.
Nivelul de calitate corespunzător cerinţelor fundamentale privind rezistenţa mecanică şi stabilitatea structurii rutere a străzilor ce urmează a fi amenajate se vor asigura prin:
-soluţiile tehnice şi măsurile stabilite prin proiect,
-punerea în operă a materialelor specificate în caietele de sarcini,
-respectarea tehnologiilor de execuţie prevăzute în caietele de sarcini.
Lungimea totala a strazilor prevazute in proiect este de 1.451 metri.
La executarea lucrărilor de modernizare a strazilor se va ţine seama de normele de tehnică a securităţii muncii cuprinse în: "Legea 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, completată de H.G. 1425/2006 privind aprobarea normelor metodologiei de aplicare" a acestei legi, "Normele generale de protecţia muncii (Ministerul Muncii şi Ministerul Sănătăţii - 2002), precum şi de orice acte normative ulterioare care înlocuiesc, modifică sau completează aceste acte normative în vigoare la data elaborării prezentului proiect.
În cazul lucrărilor de organizare şi de pregătire a şantierului, se vor înlătura, de pe întregul traseu şi din zonele învecinate, bolovanii, stâncile în echilibru nestabil, cioatele, arborii aninaţi etc., care pot provoca accidente.
Executantului îi revine în exclusivitate responsabilitatea modului cum îşi organizează şantierul. Contractantul este responsabil şi are obligaţia să asigure constituirea spaţiilor necesare activităţilor de supraveghere a execuţiei, a realizării lucrărilor de construcţii precum şi pentru depozitarea materialelor necesare realizării prezentei investiţii.În perioada execuţiei lucrărilor se va păstra curăţenia în şantier şi la punctele de lucru pentru a se evita îmbolnăvirea personalului muncitor cât şi accidentele.