Feedback
I.D.: 103009722

Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţie ,,ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE – PISTĂ DE BICICLETE ÎN COMUNA LIMANU, JUDEŢUL CONSTANŢA “, finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C10 – Fondul Local

Data publicarii
20.09.24
Coduri CPV
45233162-2
Pretul estimativ:
1.955.010,70 RON - 1.955.010,70 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general îl reprezintă dezvoltarea infrastructurii special amenajata pentru circulatia ciclistilor in conditii de siguranta. Scopul acestui proiect îl reprezintă îmbunătăţirea calităţii mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, prin stimularea utilizării transportului nepoluant, concomitent cu reducerea traficului motorizat. Pentru aceasta se propune amenajarea unor piste de biciclisti pe zonele ...
Obiectivul general îl reprezintă dezvoltarea infrastructurii special amenajata pentru circulatia ciclistilor in conditii de siguranta. Scopul acestui proiect îl reprezintă îmbunătăţirea calităţii mediului prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, prin stimularea utilizării transportului nepoluant, concomitent cu reducerea traficului motorizat. Pentru aceasta se propune amenajarea unor piste de biciclisti pe zonele de acostament ale DC8, pe ambele părţi ale drumului, astfel încât să asigure deplasarea dus-întors. Traseul propus este un un traseu în interiorul localităţii Limanu, astfel încât să se încurajeze transportul verde, care nu poluează. Proiectul presupune construirea a doua trasee pentru pistele de biciclisti adicente DC8 de la de la km 1+642 – km 3+293 stanga si km 1+642 – km 3+338 dreapta, lungimea totala a traseelor fiind de 1.651 m +1.696 m = 3.347 m, cu o structură rutieră compusă din: strat de uzură din beton asfaltic BA16rul50/70(EB16rul50/70) în grosime de 4 cm, strat de baza din macadam în grosime de 10 cm, strat de fundaţie din piatră spartăîn grosime de 15 cm, strat suport din nisip în grosime de7 cm. Suprafata terenului afectata de lucrari este de aproximativ 6.700,00 mp. Prin proiect sunt prevăzute lucrări de asigurare a continuităţii pistelor de biciclisti in zona strazilor laterale. Pistele de biciclete propuse vor asigura deplasarea dus-întors prin amenajarea pe ambele părţi ale drumului comunal astfel: câte o pista pentru fiecare sens de circulaţie, pe toată lungimea traseului. În profil transversal, pistele de biciclete vor avea lăţimea de 1,80 m alcătuite din: - 0,20 m lăţime bordura de încadrare 20x25 xm; - 1,50 m lăţime parte carosabila; - 0,10 m bordura de incadrare 10x15 cm Lăţimea pistelor se va ingusta in dreptul podetelor, dar nu va fi mai mica de 1,20 m. În dreptul intersecţiilor cu drumurile laterale şi a accesurilor la proprietăţi, se vor amplasa borduri speciale de racord, astfel încât acestea sa fie racordate direct la partea carosabila a drumurilor laterale. Verificarea structurii rutiere la actiunea inghet-dezghet s-a facut conform STAS 1709/1/2. Având în vedere recomandarea expertului tehnic, pistele de biciclete propuse a fi amenajate in lungul DC8 vor avea urmatoarea structura rutieră: 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16rul50/70(EB16rul50/70) 10 cm strat de bază din piatră spartă sort 0-63 15 cm strat de fundaţie din piatră spartă sort 0-63 7 cm strat suport din nisip. Amenajare drumuri laterale Pentru asigurarea continuităţii pistei de biciclete în dreptul drumurilor laterale, în functie de situaţia existentă, se vor realiza următoarele lucrări: pista de biciclete se va racorda la cota drumurilor laterale; În situaţia in care drumurile laterale nu reprezinta planeitate, in lungul pistei se va amenaja cu aceeasi structura rutieră propusa pentru pista de biciclete iar pe o lungime de 10 m se va realiza un sector de scuturare a pneurilor de praf; În cazul în care drumurile laterale sunt amenajate, pista de biciclete se va semnaliza corespunzător în dreptul intersecţiilor. Structura rutieră pentru drumurile laterale prevăzută pe sectoarele de scuturare a roţilor de praf/noroi, va fi următoarea: 10 cm strat de baza din piatră spartă sort 0÷63 15 cm strat de fundaţie din piatră spartă sort 0÷63 7 cm strat suport din nisip. Obligaţiile contractantului referitoare la respectarea principiilor DNSH La momentul elaborării ofertei, executantul are obligaţia de trata şi de a asigura în mod corespunzător conformitatea investiţiei cu principiul de "a nu prejudicia în mod semnificativ" (DNSH — "DO NO Significant Harm"), in conformitate cu Comunicarea Comisiei - Orientări tehnice privind aplicarea principiului de "a nu prejudicia în mod semnificativ" în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare şi rezilienţă (2021/C 58/01) şi cu Regulamentul delegat (UE) al Comisiei (C (2021) 2800/31), în temeiul Regulamentului privind taxonomia (UE) (2020/852), si de a trata distinct modalitatea prin care se respecta principiul DNSH. In sensul Regulamentului privind Mecanismul de redresare şi rezilienţă, principiul DNSH trebuie interpretat în sensul articolului 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 privind instituirea unui cadru care sa faciliteze investiţiile durabile, prin crearea unui sistem de clasificare (sau "taxonomie") pentru activităţile economice durabile din punctul de vedere al mediului, pentru cele şase obiective de mediu vizate de Regulamentul privind taxonomia: Obiectiv de mediu 1 – Imunizarea infrastructurii la schimbările climatice Obiectiv de mediu 2 – Atenuarea schimbărilor climatice Obiectiv de mediu 3 – Utilizarea durabilă şi protecţia resurselor de apă şi marine Obiectiv de mediu 4 – Economia circulară, inclusiv prevenirea şi reciclarea deşeurilor Obiectiv de mediu 5 – Prevenirea şi controlul poluării în aer, apă sau sol Obiectiv de mediu 6 – Protecţia şi refacerea biodiversităţii şi a ecosistemelor. În vederea verificării măsurilor implementate de ,,a nu prejudicia în mod semnificativ’’(DNSH – Do No Significant Harm) , responsabilul DNSH al constructorului va depune la fiecare situaţie de plată, un raport de implementare a cerinţelor DNSH pentru lucrările executate cuprinse în situaţia de lucrări (cu anexarea documentelor doveditoare), respectiv cel puţin următoarele (unde este cazul): - Raport de implementare cerinţe DNSH -cantitatea de materiale desfiinţate ...mc/mp -cantitatea de materiale reutilizate ...mc/mp -cantitatea de materiale reciclate ....mc/mp -cantitatea de deşeuri ...mc/mp ÎN CADRUL PROPUNERII TEHNICE, EXECUTANTUL VA PREZENTA O DESCRIERE A MĂSURILOR ADOPTATE ÎN VEDEREA RESPECTĂRII PRINCIPIIILOR DNSH, ÎN CONFORMITATE CU PROIECTUL TEHNIC. ACESTA VA DEPUNE O DECLARAŢIE PRIVIND RESPECTAREA PRINCIPIULUI DNSH, URMÂND CA PE TIMPUL EXECUŢIEI SĂ DEPUNĂ DOCUMENTE JUSTIFICATIVE.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu