SITUATIA PROIECTATA
Varianta constructiva de realizare a investitiei
S-a ales urmatoarea solutie de realizarea a unei structuri rutiere suple, dupa cum
urmeaza:
− Îmbrăcăminte din beton asfaltic BA16 (6 cm);
− Strat din fundatie superioara din piatra sparta sort 0-31,5 (12 cm);
− Strat din fundatie inferioara din piatra sparta sort 0-63 (25 cm);
− Strat de nisip (7 cm);
− panta transversală de 2,5% spre borduri sau acostame...
SITUATIA PROIECTATA
Varianta constructiva de realizare a investitiei
S-a ales urmatoarea solutie de realizarea a unei structuri rutiere suple, dupa cum
urmeaza:
− Îmbrăcăminte din beton asfaltic BA16 (6 cm);
− Strat din fundatie superioara din piatra sparta sort 0-31,5 (12 cm);
− Strat din fundatie inferioara din piatra sparta sort 0-63 (25 cm);
− Strat de nisip (7 cm);
− panta transversală de 2,5% spre borduri sau acostamente.
Trasarea lucrarilor
Pentru trasarea lucrarilor de drum se prezinta raportul de trasare a pichetilor caracteristici.
Organizarea de santier
Organizarea de şantier se poate realiza în apropierea amplasamentui, existând la îndemâna atât sursa de apă cât şi de energie electrică, amplasarea acesteia făcându-se doar cu aprobarea Beneficiarului cat şi acordul locuitorilor din zona.
Toate aceste lucrări nu au caracter definitiv, astfel încât la terminarea obiectivului trebuie să fie dezafectate în totalitate, iar zonele afectate de organizarea de şantier vor fi curăţate, în conformitate cu normele şi legile de protecţia mediului.
Puncte de organizare de santier vor fi situate in baraci metalice care se vor amplasa in zone libere ale investitiei, astfel incat sa nu impiedice lucrarile de executie.
La loc vizibil, se va amplasa panoul de identificare "Santier in lucru", continand datele de identificare necesare conform legislatiei in vigoare.
După execuţia lucrărilor, locuitorii din zona vor beneficia de condiţiile necesare pentru o circulaţie normală în orice perioadă a anului, iar populaţia şi mediul înconjurător vor avea mai puţin de suferit, fiind diminuate atât zgomotul cât şi praful, consecinţe ale desfăşurării traficului rutier.
Îmbunatăţirea situaţiei actuale a accesului va reprezenta o îmbunătăţire a infrastructurii din cadrul spaţiului rural din zona respectivă, o îmbunătăţire a condiţiilor de viaţă şi a standardelor de muncă, fapt care va contribui, într–o masură oarecare, la menţinerea populaţiei în mediul rural.
Traseul proiectat pentru aceste drumuri are lungimea totală de 1.244,13 m. Viteza de proiectare este de min. 25km/h.
Pentru strada Arinului s-a ales un profil transversal cu o singura banda de 4,00m incadrata de acostamente din piatra sparta cu panta unica de 2,5% spre dreapta.
Pentru strada Tudor Vladimirescu s-a ales un profil transversal cu o singura banda de 4,00m, intre km 0+000 – km 0+130,00, si un profil transversal cu doua benzi de 2,50m, intre km 0+130,00 – km 0+263,28, incadrate de borduri mari 20x25x50 cm.
Pentru strazile Mihai Eminescu si Nichita Stanescu s-a ales un profil transversal cu doua benzi de 2,50m incadrate de acostamente consolidate cu acelasi sistem rutier ca si strazile.