Obiectul contractului ce rezută din această procedură constă în execuţia lucrărilor de modernizare a străzilor Traian Vuia, Mihai Eminescu, Salcâmului tr. 2 - 3, Salcâmului tr. 4 - 5, Teiului tr. 2-7, Salcâmului 7 - 8, Dorului tr. 2 - 6, situate în satul Limanu, comuna Limanu, judeţul Constanţa, conform proiectului nr. 14438/09.08.2022 elaborat de către S.C. CONSULTANT PROIECT & MANAGEMENT SRL.
Obiectul contractului ce rez...
Obiectul contractului ce rezută din această procedură constă în execuţia lucrărilor de modernizare a străzilor Traian Vuia, Mihai Eminescu, Salcâmului tr. 2 - 3, Salcâmului tr. 4 - 5, Teiului tr. 2-7, Salcâmului 7 - 8, Dorului tr. 2 - 6, situate în satul Limanu, comuna Limanu, judeţul Constanţa, conform proiectului nr. 14438/09.08.2022 elaborat de către S.C. CONSULTANT PROIECT & MANAGEMENT SRL.
Obiectul contractului ce rezută din această procedură constă în execuţia lucrărilor de modernizare a străzilor Traian Vuia, Mihai Eminescu, Salcâmului tr. 2 - 3, Salcâmului tr. 4 - 5, Teiului tr. 2-7, Salcâmului 7 - 8, Dorului tr. 2 - 6, situate în satul Limanu, comuna Limanu, judeţul Constanţa, conform proiectului nr. 14438/09.08.2022 elaborat de către S.C. CONSULTANT PROIECT & MANAGEMENT SRL. Prin acest proiect se propune modernizarea infrastructurii rutiere, prin asfaltare, a drumurilor din comuna Limanu, pe o lungime totală de 4.580,81 metri.
SITUATIA PROIECTATA
a) descrierea principalelor lucrări de intervenţie pentru:
Structura rutiera - Strazi principale
• sapatura caseta stanga/dreapta de 0.70 m, pe o adancime de 32 cm pentru asigurarea latimii partii carosabile si completare cu strat de nisip 7 cm respectiv piatra sparta de 15 cm din pietruirea existenta;
• Scarificare, reprofilare si compactarea a pietruirii existente inclusiv zona casetelor;
• executie strat de fundaţie din piatra sparta cu grosimea de 25 cm pe toata latimea strazii inclusiv casetele de largire, conform SR EN 13043/2013, SR EN 12620-A1 si STAS 6400-84
• amorsarea suprafetei cu emulsie cationica cu rupere rapida 0,9 kg / mp
• asternerea unui strat de baza tip EB 22.4 baza 50/70 (AB 22.4 ) cu grosime de 6 cm conform AND 605/2016 – SR EN 13108-1
• asternerea unui strat de uzura tip EB 16 rul 50/70 (BA16 ) cu grosime de 4 cm conform AND 605/2016 – SR EN 13108-1
Strazi secundare
• sapatura caseta stanga/dreapta de 0.90 m pe o adancime de 32 cm pentru asigurarea latimii partii carosabile si completare cu strat de nisip 7 cm respectiv piatra sparta de 15 cm din pietruirea existenta;
• Scarificare,reprofilare si compactarea a pietruirii existente inclusiv zona casetelor;
• executie strat de fundaţie din piatra sparta cu grosimea de 15 cm, pe toata latimea strazii inclusiv casetele de largire, conform SR EN 13043/2013, SR EN 12620-A1 si STAS 6400-84
• asternerea unui strat macadam de 10 cm din piatra sparta 40-63;
• amorsarea suprafetei cu emulsie cationica cu rupere rapida 0,9 kg / mp;
• asternerea unui strat de uzura tip EB 16 rul 50/70 (BA16 ) cu grosime de 5 cm conform AND 605/2016 – SR EN 13108-1.
Accese rutiere la proprietati
• sapatura pe o adancime de cca 26 cm
• nivelarea patului drumului pana la atingerea cotelor proiectate
• compactarea la un grad de compactare de minim 98%
• executie substrat anticontaminant din nisip de 5 cm grosime
• executie strat de fundaţie din piatra sparta cu grosimea de 15 cm conform SR EN 13043/2013, SR EN 12620-A1 si STAS 6400-84
• executie strat din beton C 30/37 cu grosimea de 10 cm
Acostamentele se vor executa din aceeasi structura rutiera ce se va executa pe partea carosabila pentru a asigura impermeabilizarea structurii rutiere.
Montarea de borduri prefabricate din beton C30/37 la marginea partii carosabile si dirijarea apelor in lungul strazii urmand ca la intersectia strazilor sa fie montate rigole carosabile pentru preluarea apelor si descarcarea catre emisari
La realizarea lucrărilor se vor utiliza numai materiale agrementate conf. reglementărilor naţionale în vigoare, precum şi legislaţia şi standardele naţionale armonizate cu legislaţia UE. Aceste materiale sunt în conformitate cu prevederile HG 766/ 1997 şi a Legii 10/1995.
La toate lucrările constructorul va respecta normativele şi prescripţiile tehnice în vigoare privitoare la calitatea materialelor , controlul execuţiei lucrărilor , normele de siguranta in transporturi si are obligaţia să respecte “Legea 319/2006, privind protectia si securitatea muncii" şi să le îmbunătăţească conform specificului fiecărui loc de muncă.