Feedback
I.D.: 71249181

Execuţia lucrărilor, aferente investiţiei: "Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiţii bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă" – Componenta– Infrastructură rutieră; Componenta A – “ Amenajarea căii de rulare a infrastructurii rutiere pe care circulă transportul public, amenajarea trotuarelor şi realizarea piste pentru biciclişti

Data publicarii
16.07.22 Exista 110.309 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6 45233161-5 45233162-2
Termenul limita pentru depunere:
24.08.22
Pretul estimativ:
42.780.477,60 RON - 42.780.477,60 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1153911.pdf
  2. Planuri Aviz Telekom Pais D 2 .pdf
  3. Planuri Aviz Telekom Pais D 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în documentatia tehnico-economica pusa la dispozitie şi include: i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare, daca este cazul) necesare pentru execuţia lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare prov...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în documentatia tehnico-economica pusa la dispozitie şi include: i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare, daca este cazul) necesare pentru execuţia lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Antreprenorului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Antreprenorului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice); b. Planul calităţii pentru execuţie; c. Planul de control al calităţii; d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de minim 3 ani (36 luni), inclusiv echipamente . Obiectul contractului cuprinde şi furnizarea echipamentelor cu toate facilităţile şi echipamentele necesare funcţionării acestora Aparat de iluminat stradal LED 70W – 210 buc. specificaţiile tehnice ale echipamentelor se găsesc în Fişa tehnică nr. 1 pusă la dispoziţie; Aparat de iluminat stradal LED 30W – 24 buc. specificaţiile tehnice ale echipamentelor se găsesc în Fişa tehnică nr. 2 pusă la dispoziţie; Sistem de control aparate de iluminat stradal –234 buc. specificaţiile tehnice ale echipamentelor se găsesc în Fişa tehnică nr. 3 pusă la dispoziţie; Staţie pompare ape pluviale – 1 buc. specificaţiile tehnice ale echipamentelor se găsesc în Fişa tehnică nr. 4 pusă la dispoziţie; Separator de sens – 1267 buc. specificaţiile tehnice ale echipamentelor se găsesc în Fişa tehnică nr. 5 pusă la dispoziţie Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 18 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 11 zile inainte de data de depunere oferte.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuția lucrărilor, aferente investiției: „Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiții bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă” – Componenta– Infrastructură rutieră; Componenta A – “ Amenajarea căii de rulare a infrastructurii rutiere pe care circulă transportul public, amenajarea trotuarelor și realizarea piste pentru bicicliști  
Execuția lucrărilor, aferente investiției: „Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiții bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă” – Componenta– Infrastructură rutieră; Componenta A – “ Amenajarea căii de rulare a infrastructurii rutiere pe care circulă transportul public, amenajarea trotuarelor și realizarea piste pentru bicicliști  
Executie lucrari aferente investitiei "Amenajare pista pentru bicilisti pe digul raului Olt, intre intersectia paraului Arcus cu drumul national DN12 si satul Chilieni" 15.11.22
Executie lucrari aferente investitiei "Amenajare pista pentru bicilisti pe digul raului Olt, intre intersectia paraului Arcus cu drumul national DN12 si satul Chilieni" 17.11.22
Executie lucrari aferente investitiei "Amenajare pista pentru bicilisti pe digul raului Olt, intre intersectia paraului Arcus cu drumul national DN12 si satul Chilieni" 15.11.22
Execuţia lucrărilor, inclusiv furnizarea dotărilor aferente investiţiei: "Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiţii bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă" – Componenta 3 – Infrastructură rutieră; Componenta C – "Pod pietonal şi pentru biciclişti peste râul Olt cu legare piste de biciclişti la strada Lt. Păiş David şi Nicolae Iorga" 29.04.22
Execuţia lucrărilor, inclusiv furnizarea dotărilor aferente investiţiei: "Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiţii bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă" – Componenta 3 – Infrastructură rutieră; Componenta C – "Pod pietonal şi pentru biciclişti peste râul Olt cu legare piste de biciclişti la strada Lt. Păiş David şi Nicolae Iorga" 15.04.22
Execuţia lucrărilor, inclusiv furnizarea dotărilor aferente investiţiei: "Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiţii bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă" – Componenta 3 – Infrastructură rutieră; Componenta C – "Pod pietonal şi pentru biciclişti peste râul Olt cu legare piste de biciclişti la strada Lt. Păiş David şi Nicolae Iorga" 15.04.22
Execuția lucrărilor, inclusiv furnizarea dotărilor aferente investiției: „Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiții bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă” – Componenta 3 – Infrastructură rutieră; Componenta C – ”Pod pietonal și pentru bicicliști peste râul Olt cu legare piste de bicicliști la strada Lt. Păiș David și Nicolae Iorga”  
SUSPENDATA - Execuţia lucrărilor de realizare staţie de capăt şi modernizarea staţiilor de autobuz pe traseul de transport public aferente investiţiei: "Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiţii bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 23.12.22