Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie executia de lucrări pe urmatoarele strazi:
Strada Subcetate km 0+010-0+161,70
- se va freza cu ajutorul frezei mecanice îmbrăcămintea asfaltică existentă pe toată suprafaţa pe o grosime de 5 cm;
- se vor executa casete pe toate zonele unde situaţia impune acest tip de lucrare datorită sistemului rutier subdimensionat, aici se va executa inclusiv u...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie executia de lucrări pe urmatoarele strazi:
Strada Subcetate km 0+010-0+161,70
- se va freza cu ajutorul frezei mecanice îmbrăcămintea asfaltică existentă pe toată suprafaţa pe o grosime de 5 cm;
- se vor executa casete pe toate zonele unde situaţia impune acest tip de lucrare datorită sistemului rutier subdimensionat, aici se va executa inclusiv un strat de blocaj din piatră brută, strat de geotextil pentru preluarea eventualelor deformaţii care ar apărea, un strat de balast, un strat de piatră spartă şi cele două straturi de mixtură asfaltică, respectiv binder BAD22,4 şi uzură BA16;
- se vor înlocui capacele de la căminele de vizitare cu capace flotante pentru a asigura o planeitate corespinzătoare părţii carosabile;
- se vor monta guri de scurgere tip geiger noi în zonele unde nu este asigurată o scurgere corespunzătoare a apei pluviale provenite din precipitaţii şi topirea zăpezilor;
- după ce toate lucrările mai sus menţionate vor fi executate, se va executa un covor asfaltic cu grosimea de 5 cm din mixtură asfaltică BA16;
Bulevardul Unirii, Sistem rutier semirigid, km 0+000-0+770:
- se va freza cu ajutorul frezei mecanice îmbrăcămintea asfaltică existentă pe toată suprafaţa părţii carosabile propriu-zise, respectiv pe lăţimea de 9,20 m şi 11,50 m, pe o grosime de 5 cm, zona parcărilor nu se va freza deoarece aici îmbrăcămintea asfaltică nu prezintă degradări;
- se vor executa plombări pe zonele unde sunt degradări în stratul de binder, acestea se vor executa cu un strat de binder BAD22,4 cu grosimea de 6 cm;
- se vor înlocui capacele de la căminele de vizitare cu capace flotante pentru a asigura o planeitate corespinzătoare părţii carosabile;
- se vor monta guri de scurgere tip geiger noi în locul celor degradate;
- după ce toate lucrările mai sus menţionate vor fi executate, se va executa un covor asfaltic cu grosimea de 5 cm din mixtură asfaltică BA16, pe toat suprafaţa părţii carosabile propriu-zise;
Bulevardul Unirii, Sistem rutier rigid, km 0+770-1+465:
- se vor înlocui toate zonele unde îmbrăcămintea din beton este în stare de degradare avansată, toate tronsoanele care sunt degradate se vor înlocui cu altele noi executate din beton rutier BcR 5,0 cu o grosime de 23 cm;
- se vor trata foarte atent rosturile de dilataţie dintre plăcile de beton, cele longitudinale cât şi cele transversale, acestea se vor curăţa atent pe toată înălţimea pe care este posibil, după care se vor colmata cu mastic bituminos;
- se va aşterne un strat de geocompozit pentru a prelua tendinţa de transmitere a fisurilor pentru fiecare dintre rosturile de dilataţie atât cele transversale cât şi cele longitudinale;
- pentru ca stratul de geocompozit să poată fi aşezat corespunzător, astfel încât să aibă o planeitate foarte bună, se va aşterne pentru preluarea denivelărilor un strat de mixtură asfaltică tip BA8 cu grosimea de 2 cm;
- se va aşterne un strat de biner de criblură tip BAD22,4 pe toată suprafaţa părţii carosabile cu grosimea de 6 cm, excepţie făcând zonele unde sunt amenaj parcările pentru maşini; se vor înlocui capacele de la căminele de vizitare cu capace flotante pentru a asigura o planeitate corespinzătoare părţii carosabile;
- se vor monta guri de scurgere tip geiger noi în locul celor degradate;
- după ce toate lucrările pregătitoare mai sus menţionate vor fi executate, se va executa un covor asfaltic cu grosimea de 5 cm din mixtură asfaltică BA16, pe toată suprafaţa părţii carosabile propriu-zise;
- se va executa un covor asfaltic dintr-un strat de mixtură asfaltică tip BA16 pe toată zona unde sunt situate parcările, la partea dinspre bordură va fi la nivelul teşiturii iar la partea dinspre partea carosabilă va avea grosimea celor două straturi de asfalt aşternute, respectiv binder BAD22,4 şi uzură BA16, panta transversală a parcărilor va fi mai mare decât a părţii carosabile;
- se vor executa marcaje longitudinale simple şi duble pentru separarea benzilor de circulaţie, căt şi pentru delimitarea zonelor dintre partea carosabilă şi parcările laterale;
- se vor reface toate trecerile de pietoni prin marcarea corespunzătoare a acestora prin marcaje transversale;