Obiectul general al contractului ce rezultă din această procedură este: Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii “ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ, INCLUSIV STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA HODAC, JUDEŢUL MUREŞ" în conformitate cu specificaţiile din Caietul de Sarcini şi include:
a) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii.
În cadrul documentaţiei tehnice este prevăzută înfiinţarea de reţea de canaliz...
Obiectul general al contractului ce rezultă din această procedură este: Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii “ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ, INCLUSIV STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA HODAC, JUDEŢUL MUREŞ" în conformitate cu specificaţiile din Caietul de Sarcini şi include:
a) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii.
În cadrul documentaţiei tehnice este prevăzută înfiinţarea de reţea de canalizare menajeră, inclusiv staţie de epurare în comuna Hodac după cum urmează:
• 5.365,16 ml reţea de canalizare menajeră cu tuburi din PVC si 2.472 ml racorduri la gospodării cu o staţie de epurare pentru comuna Hodac.
Conform devizului general întocmit de proiectant, sunt prevăzute lucrări ce ţin strict de obiectul contractului de lucrări şi se referă la lucrări de înfiinţare sistem de canalizare în comuna Hodac.
Valoarea estimată de 14.411.449,24 lei este constituită din :
• Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor – 25.000,00 lei fără TVA;
• Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului – 157.700,00 lei fără TVA;
• Construcţii şi instalaţii – 12.287.995,82 lei fără TVA;
• Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 96.155,18 lei fără TVA;
• Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 1.700.870,27 lei fără TVA;
• Organizare de şantier – 73.727,97 lei fără TVA (Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 73.727,97 lei);
• Pregatirea personalului de exploatare – 5.000,00 lei fără TVA;
• Probe tehnologice si teste – 65.000,00 lei fără TVA.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei –Sectiunea I.3).
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari din partea operatorilor economici este cu minim 12 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat. In acest sens, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.