Execuţia de lucrări pentru obiectivul de investitii inclus in Subprogramul “Fose septice, microstatii de epurare, sisteme de alimentare cu apa si sisteme de canalizare": “Înfiinţare reţea de canalizare şi staţie de epurare în comuna Felnac, judeţul Arad"
Valoarea estimata este de 26.224.421,14 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 25.553.581,60 lei, din care:
- subcap. 4....
Execuţia de lucrări pentru obiectivul de investitii inclus in Subprogramul “Fose septice, microstatii de epurare, sisteme de alimentare cu apa si sisteme de canalizare": “Înfiinţare reţea de canalizare şi staţie de epurare în comuna Felnac, judeţul Arad"
Valoarea estimata este de 26.224.421,14 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 25.553.581,60 lei, din care:
- subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 22.768.581,60 lei;
- subcap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic: 65.000,00 lei;
- subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 2.720.000,00 lei;
- Cap. 5 – Alte cheltuieli – 570.839,54 lei din care
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier – 570.839,54 lei:
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 456.671,63 lei
- Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului: 114.167,91 lei
- Cap. 6 - Cheltuieli pentru probe tehnologice: 100.000,00 lei din care
- Subcap. 6.2. - Probe tehnologice si teste: 100.000,00 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.