Obiectivul principal al contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii,, Înfiinţarea unui centru de colectare a deşeurilor prin aport voluntar, în oraşul Breaza, judeţul Prahova " C3-I1A-0122000342. Valoarea estimată a lucrărilor este de 5.218.044,40 lei fără TVA, compusă din :
-Cap 1- Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului= 20.435,85 lei fără TVA
- Cap 2- Cheltuieli pentru asigurarea ...
Obiectivul principal al contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii,, Înfiinţarea unui centru de colectare a deşeurilor prin aport voluntar, în oraşul Breaza, judeţul Prahova " C3-I1A-0122000342. Valoarea estimată a lucrărilor este de 5.218.044,40 lei fără TVA, compusă din :
-Cap 1- Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului= 20.435,85 lei fără TVA
- Cap 2- Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului= 60.000,00 lei fără TVA
-Cap 4.1 -Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii = 5.065.059,35 lei fără TVA
- Cap 4.2 -Cheltuieli pentru montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 27.549,20 lei fără TVA
- Cap. 5.1-Cheltuieli pentru organizare de şantier = 45.000,00 lei fără TVA.
Valoarea estimata a contractului nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor cu achizitionarea containerelor. Acestea nu se oferteaza. Achizitia de containere se va realiza centralizat de către Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este până în a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legatura cu documentaţia de atribuire în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.