Obiectul achizitiei constă în atribuirea unui contract de execuţie de lucrări pentru realizarea obiectivului "Extindere Delfinariu, Municipiul Constanţa" finantat prin Programul pentru dezvoltarea investiţiilor in turism- Masterplanul investiţiilor in turism şi a criteriilor de eligibilitate a proiectelor de investiţii in turism, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.558 din 4 august 2017, conform proiectului tehnic (PT+DE+C...
Obiectul achizitiei constă în atribuirea unui contract de execuţie de lucrări pentru realizarea obiectivului "Extindere Delfinariu, Municipiul Constanţa" finantat prin Programul pentru dezvoltarea investiţiilor in turism- Masterplanul investiţiilor in turism şi a criteriilor de eligibilitate a proiectelor de investiţii in turism, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.558 din 4 august 2017, conform proiectului tehnic (PT+DE+CS) întocmit pentru executia lucrărilor de demolare, lucrărilor de construire (arhitectură, rezistenţă, instalaţii electrice, instalaţii sanitare, instalaţii termice), organizare de şantier. Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în caietul de sarcini şi documentaţia tehnico-economică (SF/DALI, PT+DE+CS, DTAD, DTAC, DTOE) aprobată, pusă la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Valoarea estimata pentru Execuţie lucrări este în valoare de 19.066.506,80 lei fără TVA, respectiv 22.689.143,09 lei inclusiv TVA si se compune din:
4.Cheltuieli pentru investiţii
4.1.Construcţii şi instalaţii 12,861,490.38 lei fara TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 5,835,016.42 lei fara TVA
5.Alte cheltuieli
5.1. Organizare şantier 370,000.00 lei fara TVA
TOTAL 19,066,506.80
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în buget (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, privind achiziţiile publice.