Execuţia de lucrări – rest de executat, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp, proiect "as-built", precum şi orice documentaţie de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuţie a lucrărilor, pentru o...
Execuţia de lucrări – rest de executat, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp, proiect "as-built", precum şi orice documentaţie de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuţie a lucrărilor, pentru obiectivul de investiţii “Lucrări de intervenţie şi extindere la sediul Curţii de Apel Târgu Mureş, municipiul Târgu Mureş, str. Justiţiei nr. 1, judeţul Mureş"
NOTA: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata in sectiunea II.1.4
Valoarea estimata este de 4.564.136,33 lei fara tva, compusa din:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 33.990 lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 4.490.146,33 lei din care:
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii 3.018.057,82 lei
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 812.804,51 lei
Subcap. 4.5 Dotari 659.284,00 lei
- Cap. 5 – Alte cheltuieli – 40.000,00 lei
- Subcap. 5.1 – Organizare de santier – 40.000,00 lei
- Subcap. 5.1.1 – Lucrari constructii – 35.000,00 lei
- Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii de santier – 5000,00 lei.
Nota: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata la inceputul sectiunii II.1.4.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 4 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.