Execuţia de lucrări – rest de executat şi prestarea de servicii de proiectare, fazele: Proiect Tehnic de Execuţie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei în condiţiile legii, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elab...
Execuţia de lucrări – rest de executat şi prestarea de servicii de proiectare, fazele: Proiect Tehnic de Execuţie, verificat potrivit prevederilor legale, pentru cerinţele de calitate de specialişti atestaţi de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei în condiţiile legii, Detalii de execuţie, Asistenţă tehnică pe perioadă de execuţie a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp, proiect "as-built", precum şi orice documentaţie de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuţie a lucrărilor - rest de executat, pentru obiectivul de investiţii "Consolidare, reabilitare şi dotare Ansamblu Mănăstiresc Tismana (C1, C2, C3) Oraş Tismana, Judeţul Gorj"
NOTA: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata in sectiunea II.1.4
Valoarea estimata a contractului este de 18.931.540,12 lei fara TVA, compusă din:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 301.310,58 lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 18.620.981,28 lei din care:
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 16.422.740,08 lei
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 2.198.241,20 lei
- Cap. 5 – Alte cheltuieli: 9.248,26 lei, din care:
Subcap. 5.1 – Organizare de santier: 9.248,26 lei
Subcap. 5.1.1 – Lucrari constructii: 9.248,26 lei
Nota: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata la inceputul sectiunii II.1.4.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.