Execuţia de lucrări şi prestarea de servicii de proiectare pentru obiectivul de investiții „CONSTRUIRE ȘI DOTARE SEDIU DGPI,
strada Răzoare nr.5, sector 6, București” din cadrul Programului național de construcții de interes public sau social, Subprogramul
«Alte obiective de interes public sau social în domeniul construcţiilor.Valoare estimată a contractului de lucrări având că
obiect execuţia de lucrări ş...
Execuţia de lucrări şi prestarea de servicii de proiectare pentru obiectivul de investiții „CONSTRUIRE ȘI DOTARE SEDIU DGPI,
strada Răzoare nr.5, sector 6, București” din cadrul Programului național de construcții de interes public sau social, Subprogramul
«Alte obiective de interes public sau social în domeniul construcţiilor.Valoare estimată a contractului de lucrări având că
obiect execuţia de lucrări şi prestarea de servicii de proiectare, este de 72.523.837,04 lei fără TVA, din care: • 3.121.611,46
lei – cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate
la incendiu, verificatori proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C, P.T, D.E, D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a
proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica,
elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptive la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii
lucrarii in timp si proiect as-built, conform prevederilor caietului de sarcini);• 67.660.707, 88 lei – cap. 4 cheltuieli
pentru investitia de baza:- 59.311.877,02 lei cap.4.1 Constructii si instalatii;- 29.276,68 lei cap. 4.2 Montaj utilaj tehnologic;-
3.019.304,18 lei cap. 4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport;- 5.300.250 lei cap. 4.5 Dotari.• 1.741.517,70 lei
cap. 5 Alte cheltuieli, cap. 5.1 Organizare de santier:- 1.691.517,70 lei Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii;- 50.000 lei cap.
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier.Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de
valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei
sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin
organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160
alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic
interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea
contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare,
este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.